thebest07111 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 (bewerkt) hallo. weet iemand welke mod dit is? als ik zoek op rcmp dan zie ik niks. ik heb al lcpdfr maar daar krijg je geen bankovervallen enz. als jullie het niet weten misschien weten jullie dan een politiemod? waar je ook bankovervallen enz hebt. in lcpdfr kan ik namelijk ook niet zo snel van kleren wisselen. gr Bewerkt: 28 augustus 2013 door thebest07111 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 (bewerkt) Die heb ik ook meerdere malen voorbij zien komen op Youtube. Ik kreeg de indruk dat de Canadese clan in kwestie een eigen aangepaste modificatie draait, ik heb ook geen downloadlinks bij de video zien staan of vermelding van welke modificatie het is in de comments. Daar zou je overigens nog kunnen zoeken, of op hun eigen kanaal. Het is goed mogelijk dat ik e.e.a. over het hoofd heb gezien. Overigens leken mij de bankovervallers niet gescript maar gewoon spelers, en is het gewoon zeer creatief RPG'en in IV. Wellicht dat een moderator je onderwerp nog verhuist naar de modding fora, maar wellicht ook niet. >>> Door Guardian1980: Hmmm, keuzes maken, wikken en wegen, waarom kan het leven nou niet gewoon simpel zijn? Zal ik het doen, of toch niet... Weet je wat, ik doe het gewoon. Omdat het kan, weet je wel <<< >>> Door Megadreams: Topic is succesvol overgezet. We bedanken u voor het betalen van alle vervoerskosten.<<< Bewerkt: 29 augustus 2013 door Megadreams Reageren
Recruut Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 is dit niet gewoon een hele uitgebreiden versie van de police pursuit mod.??? Reageren
niko.bellic Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 (bewerkt) Het menu in de game is deze mod : http://www.gta4-mods...ersion-65-f2115 Bewerkt: 29 augustus 2013 door niko.bellic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.