Entiendo Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 (bewerkt) Een persoon in Nederland, meent dat hij een exemplaar heeft weten te bemachtigen. Hij plaatste deze foto's van de doos en je kunt zien dat de doos is opengesneden. Is dit waar? Of heeft hij deze foto's gestolen van een of ander Amerikaans website? Bewerkt: 29 augustus 2013 door Entiendo Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Nee, ik denk dat dit een en al nep is en deze foto's heeft gejat... Volgende keer spoiler tags gebruiken... Reageren
thebig Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Die foto's lijken me niet eens de hoesjes van een game. Denk dat het eerder de goodies zijn voor de SE en de CE. De games zijn nog niet verscheept, geloof ik. Lijkt me ook wel dat mensen hun stock bijhouden en meteen zien als er iets verdwenen is. Reageren
Entiendo Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Het kan best zijn dat de SE en de CE in een ander soort hoesje zitten. Of in ieder geval, een groter verpakking hebben met daarin de normale hoesje. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Die foto's zijn wel de ideale spanning-opwekkende reclameplaatjes voor Rockstar. GTA V is coming your way. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 als hij eentje steelt steelt hij em van iemand die heeft gepreordered ik denk dat als diegene erachter komt hij beter kan emigreren Reageren
ShootDaan Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik vind het wel toevallig dat alle foto's die erop staan al bekend zijn, dit sluit natuurlijk niet uit dat het niet mogelijk is, maar ik verwacht dus dat de doos wat andere arts krijgt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 (bewerkt) Ik had ze net gezien, van de originele bron. Deze foto's komen van Reddit. De bron werkt in een magazijn, volgens hem is het de game (Xbox 360 versie) die in de dozen zit Bewerkt: 29 augustus 2013 door _Night-Men_ Reageren
Entiendo Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Ah, een leugenaar dus. Bedankt voor de bron. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Ben benieuwd of een medewerker er eentje achterover drukt en vervolgens op internet verspreid... Dit was wel het geval met Call of Duty Black Ops, die stond bijna twee weken voor de release al op The Piratebay. Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Als je het mij vraagt zijn dit gewoon de kartonnen reclamezuilen die ter promotie in de winkel worden gezet. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Sws geen game hoesje. Wss aanplakbiljetten ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.