.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Kun jij iets meer vertellen over de voertuigen in GTA V? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Van die submarine is wel een heel erg raar beeld. Het lijkt wel een hovercraft! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Camper komt ook weer terug. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 op 0:11 is een washinton te zien. op 0:29 een journey op 0:36 is een Mitsubishi Eclipse GT look-a-like te zien voor de rest niks nieuws Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Van die submarine is wel een heel erg raar beeld. Het lijkt wel een hovercraft! Volgens mij zat hij vast aan een kraan om verplaatst te worden ofzo. Gaaf dat de Rhino weer terug is! Daar gaan we zeker weten veel lol aan beleven, ook in Grand Theft Auto Online (mits hij daar ook in voorkomt, maar dat zal wel). Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik kan niet wachten om uit te proberen wat het bereik van de Rhino zal gaan worden! Beetje omhoog zetten met de voorkant en dan... BOEM! Kijken of Los Santos vanuit Blaine County in puin te leggen valt. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Zelfs al zou je helemaal naar LS kunnen schieten, zou je het niet kunnen zien. En deze keer heeft de Rhino gelukkig gewoon weer rupsbanden i.p.v. de rare wielen die er anders onder zitten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 op 0:36 is een Mitsubishi Eclipse GT look-a-like te zien Die was zelfs al gekend, dus eigenlijk niet veel nieuws op de Tanks na. Het onderzeeërtje ziet er zo vreemd uit omdat het een klein ding is voor één persoon, je moet je daar geen USS Numnutz bij gaan voorstellen natuurlijk Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Zelfs al zou je helemaal naar LS kunnen schieten, zou je het niet kunnen zien. Moet jij eens opletten. Dat gaan we zeker wel testen met Death Inc in GTA Online. Kwestie van spelers verdelen over de map in een lange lijn zodat het projectiel te volgen blijft. Reageren
bolie Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Wat mij opvalt aan bovenste plaatje met die jets en de trailer is dat je met die dingen een gerichte aanval kan uitvoeren. Dit was Bij GTA SA soms heel moeilijk. Ik denk dan ook dat ze het verbeterd hebben. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Misschien zelfs de mogelijkheid om te locken op een doel. Goed gezien, was mij ontgaan. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 die kamper O_O ik hoop dat je er echt in kan nu. ik denk het wel want volgens mij staat die deur open ( ik heb heel snel gekeken) Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Aan de andere kant, wat heb je aan een voertuig wat op die heuvel staat maar waar je niet in kan Dus ik mag hopen dat je gelijk hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.