Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

We hebben al vaker een beeld gehad van die plaats en dan stond er geen camper, dus... Daarbij zie ik er peds naast staan, dus lijkt me zeer waarschijnlijk een echt voertuig.

En dat bereik van die Rhino, dat is eigenlijk best iets interessant om te testen. Ik wil Hydra's uit de lucht kunnen schieten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    5

  • Phoenyxar

    3

  • KVV

    3

  • GTA5VehicleFreak

    2

die kamper O_O ik hoop dat je er echt in kan nu. ik denk het wel want volgens mij staat die deur open ( ik heb heel snel gekeken)

Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. :D Rijden waar je heen wilt en dan saven :puh: En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. :D Rijden waar je heen wilt en dan saven :puh: En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. :)

Een beetje zoals in Red Dead met je kampvuurtje en tentje? Ideaal!
Link to comment
Delen op andere websites

Vind die tram erg cool. Lijkt me leuk als ze dan ook Angels flight hebben nagemaakt (natuurlijk dan wel Saints flight). Voor de gene die het niet kennen: het is een korte trambaan die Bunker hill in het hartje van LA oploopt, hier een foto: 450px-Angels_Flight_East.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zie ik in dit soort dingen de laatste tijd alleen maar Stunt Jumps? puh2.gif

Om je vraag misschien te beantwoorden.: :D

Je bent een vrije Persoon met misschien een opvliegend karakter. Je wil altijd naar grote hoogte stijgen en je vindt het misschien niks om iets laag bij de gronds werk te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...