Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 We hebben al vaker een beeld gehad van die plaats en dan stond er geen camper, dus... Daarbij zie ik er peds naast staan, dus lijkt me zeer waarschijnlijk een echt voertuig. En dat bereik van die Rhino, dat is eigenlijk best iets interessant om te testen. Ik wil Hydra's uit de lucht kunnen schieten! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 (bewerkt) die kamper O_O ik hoop dat je er echt in kan nu. ik denk het wel want volgens mij staat die deur open ( ik heb heel snel gekeken) Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. Rijden waar je heen wilt en dan saven En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. Bewerkt: 29 augustus 2013 door GTAKevin023 Reageren
GTAfame Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik hoop ook dat die camper als huis kan dienen.. Dat je bijvoorbeeld lekker kan gaan touren en een keer in de woestijn of bergen kan slapen of natuurlijk op het strand met zonsondergang! Prachtig dit Reageren
dionkoffie Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 het zou wat zijn in gta online. lekker met je vrienden even weg van het stadsleven. snachts rond een kampvuurtje heerlijk gewoon Reageren
Peppienator Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 het zou wat zijn in gta online. lekker met je vrienden even weg van het stadsleven. snachts rond een kampvuurtje heerlijk gewoon precies dit Reageren
KVV Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 (bewerkt) Uit een van de nieuwe video's op de GTAV website. Wat is dat voor leuke trein/tram op de achtergrond? Nu ik beter kijk kan het ook nog een bus zijn. Bewerkt: 6 september 2013 door KVV Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Ik zie een dubbele as vanvoor, een elektriciteitsvork en een kabel over de baan hangen. Of dit is een zeer ongewone trolleybus of het is zekers een tram Reageren
KVV Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Er is de laatste weken zoveel info voorbij gekomen dus ik kan ook iets gemist hebben. Was er al iets bekend over trams? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 (bewerkt) Die heeft wel wat weg van de tram in la noire. Bewerkt: 7 september 2013 door tommie59 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Oh, ik hoop zo erg dat die camper ook je safehouse kan zijn. Rijden waar je heen wilt en dan saven En natuurlijk wat jij zegt, dat je er gewoon in kan. Echt z'n cutscene krijgt dat je personage op het bed gaat liggen en dan het spel kan saven. Een beetje zoals in Red Dead met je kampvuurtje en tentje? Ideaal! Reageren
motorrijder3 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik zag op de site van GTA5 ook een audi ik dacht een A4. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Das de Obey Tailgater en is gebaseerd op de Audi A4/A6 idd. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Vind die tram erg cool. Lijkt me leuk als ze dan ook Angels flight hebben nagemaakt (natuurlijk dan wel Saints flight). Voor de gene die het niet kennen: het is een korte trambaan die Bunker hill in het hartje van LA oploopt, hier een foto: Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Waarom zie ik in dit soort dingen de laatste tijd alleen maar Stunt Jumps? Reageren
bolie Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Waarom zie ik in dit soort dingen de laatste tijd alleen maar Stunt Jumps? Om je vraag misschien te beantwoorden.: Je bent een vrije Persoon met misschien een opvliegend karakter. Je wil altijd naar grote hoogte stijgen en je vindt het misschien niks om iets laag bij de gronds werk te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.