GTAmaniax Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb de autoschool uitgespeeld en wangcars gekocht, nog wat missies verder gespeeld en wat races gedaan bij wangcars en nog steeds staat het krijtbord bij die kraan er niet :blink: wat moet ik nogmeer doen om het bord te krijgen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 kijk even bij de walktrough. je moet een bepaalde missie hebben uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 het staat helemaal achter in die haven naast een brug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) het staat helemaal achter in die havennaast een brug het staat gewoon aan de kant van de boot naast de lege kuip zo waar je die challenge moet doen tegen het water aan de kant van de boot naast die kuip Bewerkt: 14 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 jah ik weet waar ie hoort te staan maar hij staat er nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ja ik heb gezocht maar kweet niet welke missie dat is doe gewoon nog paar missies en ga elke keer is kijken (sorry ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) ja ik heb gezocht maar kweet niet welke missie dat is doe gewoon nog paar missies en ga elke keer is kijken (sorry ) Ik heb dit toch echt gevonden bij de Pinned topics in missie hulp: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...6&hl=exporteren En nog gevonden met zoekfunctie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...5&hl=exporteren De pagina Gebruik dus ook de Zoekfunctie en niet alleen de Walktrough . @Sultan: Stuur een PM naar Joriz of Se7en, die kan je waarschijnlijk wel verder helpen. Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sultan 2 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Nu jullie dit probleem hebben opgelost kenne jullie wij denk ook wel helpe mijn andere account naam was Sultan, ik kon me daar niet meer op aanmelde heb me password enzo allemaal veranderd maar het lukte niet hoe? En ik kon nog geen nieuw topic make omdat ik net nieuw ben met deze naam. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.