Jump to content

gta 4 install op win 7 ultimate 64 bit

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik ben nieuw hier maar heb een probleem

ik wil gta 4 op mijn desktop zetten maar krijg hem niet aan de loop tot nagelbijtens aan toe

wat te doen mijn specs zijn

asus sabertooth 990fx

amd fx 8120 8 core 3.89 ghz

2x gtx 550 ti overclockt

16 gb ram

2T sata hdd

moet iemand nog meer specs

Geplaatst: (bewerkt)

AFAIK zou GTA IV er gewoon op moeten werken.

Wanneer (waar in de installatie / opstarten) stopt 'ie ermee?

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst: (bewerkt)

Welke error krijg je precies? Neem er een screen van via de prt scr knop, plak 'm in Paint, sla 'm op en upload 'm op Tinypic. Post de link hier zodat we je kunnen verder helpen.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Welke error krijg je precies? Neem er een screen van via de prt scr knop, plak 'm in Paint, sla 'm op en upload 'm op Tinypic. Post de link hier zodat we je kunnen verder helpen.

Serieus, tegenwoordig nog tinypic gebruiken? :7

Heb je hem al eens geprobeerd te starten met launchgtaiv.exe in de installatiemap?

Geplaatst:

als ik gta 4 start dan krijg ik social club (de nieuwe soort na patch 1.0.7.0) dan klik ik play dan laad hij en komt terug bij hetzelfde social club start pagina

dit gebeurt zowel bij gtalauncher en gtaexe

windows is voorzien van service pack 1

ik krijg geen enkele foutmelding

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van 2 berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Geplaatst:

Wat bedoel je met de Social Club start pagina? Kan je er daar geen screen van maken?

Probeer GTAIV.exe eens als administrator uit te voeren?

Geplaatst:

Dus je videokaart drivers zijn versie 320.49? :)

Alles drivers van je moederbord nakijken, ik weet niet welke moederbord je precies hebt dus ik zal ze beiden sturen. Als je de asus sabertooth 990fx hebt klik, indien je de asus sabertooth 990fx R2.0 hebt klik. Tevens kan kan je ook nog de drivers van intel bekijken. :bier:

Geplaatst:

ik heb de game opnieuw geistalleerd en alles geupdate en het werkt lag is stukken minder af en toe doet hij et nog wel ik heb nog geen patch over de game gedaan nog zou dat ook moeten ???

Geplaatst:

Ja die patches helpen toch wel tegen de lag, je kan misschien eerst met patch 1.0.0.4 proberen, aangezien velen die de beste vinden, en daarna 1.0.0.7. Verder kan je ook dit truucje proberen.

Geplaatst:

ik heb een patch erover gedaan nu ging die van af en toe stotteren naar heel erg weer oplossing ????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...