bolie Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Dames of heren, Bij deze een vraag. Hopelijk in het goede topic. Ik zit er al lang over na te denkt om een nieuwe TV aan te schaffen. Mede omdat mijn huidige nog een toeter op de achterkant heeft. ( +10 Jaar ) Echter heb ik ook een beetje een prijs klasse in mijn hoofd. Deze is tot €300,- Nu zag ik al een aantal oude topics ( Circa 2011 en 2012 ) over Playstation 3 en HD TV's maar daarin werd aangeraden dat een HD ready tv ook voldeed. Nu leven wij in het Jaar 2013 en ik wou weten of het nog steeds zo is of dat ik beter een Full HD kan gaan nemen. Dit ook m.b.t. GTA 5. Zoals jullie wel denken heeft het ook met de prijs verhouding te maken. HD ready is namelijk iets goedkoper, maar dan moet het later geen duurkoop zijn. Deze TV wordt geen Hoofd TV maar 1 als Extra Enig advies op bovenstaande stel ik zeer op prijs. Mocht je tevens een gedreven persoon zijn en je zoekt wat modellen voor mij op dan moet je weten dat ik geen merk voor keur heb. Desnoods is het merk Donald Duck. Alvast bedankt voor het antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Voor 300,- krijg je een 50x50 HD tv'tje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 (bewerkt) Is dit iets? Full HD 1080P/i Mediamarkt ¤297,- Philips 32 Inch ~ 81 cm Helaas hadden ze geen Donald Duck, die is vast munten aan het poetsen bij Dagobert . Bewerkt: 30 augustus 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Bedankt alvast voor het opzoeken, maar maakt het tegenwoordig een verschil tussen Full HD en HD reddy op de playstation 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Voor 300 euro heb ik een full HD 27" monitor gekocht van Iiyama, als het dan toch geen hoofd-tv moet zijn, beter een monitor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Je moet ook even op de Hertz letten. 100 moet je niet doen.. het liefst min. 300 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Oke, dank je wel allemaal, maar mijn vraag blijft staan. Wat is beter voor de Playstation 3. Full HD of HD reddy. daar wou ik graag het antwoord op weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Topic kan gesloten worden of je moet de vraag nog willen beantwoorden voor een andere persoon. Heb deze middag reeds een TV aangeschaft. Full HD met een aantal hele leuke opties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.