GTAfame Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Wanneer krijgen we de volgende dingen te weten? Exciting music and entertainment Fitness & relaxtion Sightseeing & celebrity Lovely accommodations 24-hour convencience stores Security & peacy of mind Opportunity for the upwardly mobile Dit Zijn nog de dingen die we komen te weten voor 17 september! Toch nog iets om naar uit te kijken Het is geen trailer maar alles informatie rond het spel is natuurlijk leuk mee genomen! Helemaal als rockstar het zelf doet.. Waar kijken jullie van deze dingen het meest naar uit en waarom! Ik zelf kijk eigenlijk naar alles wel uit maar het meest echt naar lovely accommodations omdat ik me daar helemaal verast bij voel .. Bij sommige kan je nog wel denken dat en dat zal het wel Zijn maar bij deze weet ik het niet Het kan zijn een aantal hotels natuurlijk waar je kan relaxen! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Heb geduld medemens, geduld... Reageren
ShootDaan Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Hij vraagt het alleen of iemand weet wanneer deze informatie word vrijgegeven. In mijn ogen niet bepaald ''Hyper'' of in welke richting jij het opvat. Reageren
thebig Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Het lijkt me elk moment te kunnen gebeuren, veel tijd hebben ze niet meer. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2013 Volgende week dins of donderdag. Dat heb ik van een zeer vertrouwbare bron vernomen (mijn gevoel) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Exciting music and entertainment - De tv en radiostations. Hierover weten we al het eea, maar R* kennende kunnen ze ons nog wel verassen. Fitness & relaxtion - Hier ben ik toch wel benieuwd naar. Golf & Yoga is al behandeld en R* heeft al aangegeven dat je niet naar de sportschool kunt zoals in SA. De overige sporten dan maar? Sightseeing & celebrity - Dit gaat ongetwijfeld over de bustoer langs de "Homes of Celeb's". Daarnaast zijn er nog de Walk of Fame, het Chinese Theatre ea typische LA landmarks. Lovely accommodations - Hier heb ik dus geen idee van, behalve dan dat er 'n hotel op het plaatje staat. 24-hour convencience stores - De naam zegt het al, winkels. Hopelijk zijn het er veel en zijn ze allemaal overvalbaar, want dat is waar ik het meest naar uitkijk. Security & peacy of mind - Dit kan bijna niet anders als over banken en geldwagens gaan. Opportunity for the upwardly mobile - ???? .... echt geen idee. Namelijk geen idee wat upwardly mobile betekend. Uit het plaatje haal ik ook niets. Bewerkt: 31 augustus 2013 door FcUtreg4Life Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik dacht altijd dat ze elke dag er 1 zouden laten zien tot aan de release, dus de laatste week voor release. Ik wil ze allemaal graag zien, maar toch het liefst: lovely accomodations, dit lijken me de safehouses namelijk. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Tgoh, dat is een lastige vraag, hé. Er zijn er nog zeven over. Dus ik verwacht - net zoals GrandTheftHaye - elke dag één vanaf een week voor de release, ofwel komende eerste week van september en de week van de release. Reageren
GTAfame Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2013 De site is geupdate De nieuwe dingen zijn exciting music and entertainment Fitness & relaxtion Security & peacy of mind Reageren
FrontlineR Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 De site is nu volledig geüpdatet. http://www.rockstargames.com/V/ Reageren
Ak47 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 alleen de radiozenders staan er nog niet allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.