harry1985 Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik wou dus de special edition gaan pre-ordenen bij de bart s. maar volgens mij kan dit nog helemaal niet als ik hun site zo bekijk. ? Nu is mijn vraag kun je nu al dit gaan pre-ordenen ergens ??? En zit er veel verschil in de gewone versie en deze versie. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 De Special en Collectors edities zijn al (ik geloof) sinds mei te pre-orderen. Xbox 360 versie PS3 versie De verschillen tussen de edities kan je hier lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Prijs van de special edition was 80 euro toch ? komen er nog kosten overheen als ik deze pre-order ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Alleen bezorgkosten (tenzij je besluit hem zelf af te halen bij een filiaal in de buurt). Maar het probleem is dat ze inmiddels bijna overal uitverkocht zijn. De kans is dus klein dat je nog een exemplaar zult vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Alleen bezorgkosten (tenzij je besluit hem zelf af te halen bij een filiaal in de buurt). Maar het probleem is dat ze inmiddels bijna overal uitverkocht zijn. De kans is dus klein dat je nog een exemplaar zult vinden. Free Record Shop heeft volgens mij ook nog meerdere editie's, maar hun aanraden.. dat doe ik niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Ben al even heen geweest heb hem alvast gereserveerd. Dus hopen dat ik hem gelijk heb tijdens de release datum. De grote voordeel is dat ze bij deze winkel weinig special edition reserveringen hebben... Bewerkt: 31 augustus 2013 door harry1985 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2013 (bewerkt) Ik heb SE vorige week pre-ordert via dixons.nl (69,95). Edit: volgens klantenservice (facebook) kan ik SE gewoon 17-09 afhalen. Bewerkt: 1 september 2013 door AOSY86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.