Jump to content

GTA V preorder voor pc mogelijk of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag wou ik even rondkijken voor een nieuwe gamersmuisje want mijn Logitech G9 scroller draait niet meer goed laatste tijd dus kijk ik wat rond op Belgisch sites; Mediamarkt, dan bol.com en nu ik op site zit van Game Mania

Wat zie ik er daar bij preorders, is het mogelijk of een foutje van Game Mania?

GTAVPC-1.png

Geplaatst:

even gekeken bij gamemania nederland en daar staat hij ook bij voor 2014 verwacht

een hele logische verwachting denk ik

maar officieel is er niks bekend nog

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mijn weten zijn er wel meer (online) winkels die GTA V als pre-order aanbieden, maar op het moment blijft dat gewoon bij een pre-order. Feit is en blijft dat GTA V nog niet is aangekondigd voor de PC, dus ik vermoed dat het pre-orderen van de PC-versie weinig nut heeft. Wellicht beschikt de desbetreffende site over informatie over een eventuele PC-versie en dat ze 'm daarom aanbieden als pre-order, maar dat lijkt me niet. Het zou uiteraard een foutje kunnen zijn, of Game Mania is erg optimistisch over een eventuele PC-versie van V. Je zou er uiteraard even een mailtje heen kunnen sturen om te vragen hoe het zit, maar het bestellen er van heeft op het moment weinig zin, lijkt me. :)

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Tsja .... ik had GTA V voor de PS3 ook al in de pre-order staan voordat deze officieel was aangekondigd. Het zal dus best wel legitiem zijn, maar wees niet teleurgesteld als de game wat later komt dan nu de verwachting is. Dat hij uiteindelijk komt voor de PC lijkt me echter niet meer dan logisch..

Geplaatst:

Het is eigenlijk heel slim van die winkels. Ten eerste krijgen ze zo langer reclame voor dat spel, dus meer verkoop. Als zij die nu al bestelbaar hebben, zouden mensen wellicht eerder daar pre-orderen dan ergens anders waar het pas later komt. Daarnaast is het handig om te controleren hoeveel ze er afnemen. Die winkels moeten van tevoren zeggen hoeveel van een spel ze afnemen. Als ze dan al een deel weten vóórdat ze dat op moeten geven, maakt dat het inschatten makkelijker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...