Jump to content

2 mods gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo.

ik zoek 2 mods die ik niet echt kan vinden.

1= dat je in het verkeer rijdt en er een schermpje is die kenteken leest en bij een vals kenteken dat die dat laat zien.

mijn 2e is of er een mod is dat je in je politieauto naast de weg staat en kijkt hoe hard auto's rijden.

ik hoop dat iemand iets weet.

gr

Geplaatst:

Hallo daar, aangezien niemand helaas reageert in dit topic, heb ik zelf even gezocht wat je zocht. Helaas heb je niet gezegd welke modificatie je in algemeen gebruikt, ik heb dus gegokt in LCPD:FR.

Ik heb een modificatie gevonden die de snelheid van een auto voor en achter kan zien, helaas dus niet waarschijnlijk aan de weg. De link voor deze download is deze. Ook heb ik een modificatie gevonden die je kan gebruiken, met deze kan je krijg je als het goed is een notificatie als de bestuurder gezocht word, wapens heeft etc.. de link van de download is deze.

Vergeet niet om een back-up te maken voordat je deze modificaties in je files zet, anders kan je problemen krijgen of als het niet lukt kan je toch weer de andere back-up gebruiken. Anders heb je weer de kans dat je de hele game overnieuw moet installeren. Ik hoor het graag als het gelukt is, zo niet. Meld dit dan even, dan zal ik verder voor je zoeken :)

Geplaatst:

Wat voor de één duidelijk is, is voor een ander onduidelijk natuurlijk. ;) Dark_Zemy, als je aanvullende details nodig hebt om de topicstarter te helpen, zou je dan kunnen aangeven waar je naar op zoek bent? (bijvoorbeeld in welke Youtube video hij deze heeft gezien, op welke forumpagina erover gelezen etc.)

Geplaatst:

dit topic kan opslot

Je mag het ook nog gebruiken om je ervaringen erover te delen, wie weet willen anderen dat graag weten voordat ze beginnen met downloaden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...