dionkoffie Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 (bewerkt) ik ging vandaag naar game mania om me pre order alvast te betalen. zag ik daar opeens leuke pasjes liggen en die heb ik gelijk meegenomen. De gta v posters die ze over hebben mog ik ook hebben. voor iedereen die dit nog wil hebben. wees snel link: http://imgur.com/kkn8wCV Bewerkt: 1 september 2013 door dionkoffie Reageren
p-p Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Chill, maar wat heb je eraan? Reageren
Limitbreak Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Ik heb mijne oude pas inderdaad ook een aantal dagen geleden verwisseld met deze toen ik deze leuke pasjes zag liggen. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Geplaatst: 2 september 2013 ik heb die al maanden oud nieuws sorry Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Geplaatst: 2 september 2013 Ik kreeg die in maart al.... Reageren
ShootDaan Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Geplaatst: 2 september 2013 Zo heb ik ook een groot bord van Ellie van The Last of Us gekregen Reageren
mekane Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Geplaatst: 2 september 2013 als ik dinsdag in de R'dam stad ben om me gsm te brengen voor reparatie zal ik is langs gaan bij game mania ;P Reageren
Lars Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 O em gieee. Nice Ik heb die van 25 jaat gamemania en die CoD MW3 GTA V pas moet ik gewoon hebben ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.