Jump to content

Daten in Gta5?

GtaApd

Recommended Posts

Is het al bekent of dat terug komt? In Gta 4 kon je dus daten en als je vaak gedate had, dan kon ze dingen voor je doen. Bijv: een vrouw was advocaat ofzo en kon dan je wanted level omlaag krijgen. Vond het zelf wel handig, die dates werden uiteindelijk wel vervelend.

Delen op andere websites

Misschien is het wel mogelijk om bepaalde personages te leren kennen en er dingen mee te doen, of hebben de personage vanaf het begin al vrienden waarmee je kan afspreken en waaruit je voordelen kan halen zoals in TBOGT (Henrique en Armando)? Hopelijk bellen je 'vrienden' je dan niet om het kwartier op, telkens wanneer je met iets bezig bent, waardoor je hun verzoeken moet afwezen en zo 'vriendschapspunten' verliest... Dat was echt ergerlijk, alsof je GTA speelt om je in-game relaties te onderhouden :D

Delen op andere websites

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat het nog niet half zo frequent was als iedereen het wilt laten lijken? Ik heb er zelf namelijk nooit last van gehad, werd hoogstens 1 keer per speelbeurt van 2 uur opgebeld, dat lijkt me best aanvaardbaar. Ga het op den duur wellicht zelfs missen, gaf je toch een gevoel van aanwezig te zijn in LC.

Delen op andere websites

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat het nog niet half zo frequent was als iedereen het wilt laten lijken? Ik heb er zelf namelijk nooit last van gehad, werd hoogstens 1 keer per speelbeurt van 2 uur opgebeld, dat lijkt me best aanvaardbaar. Ga het op den duur wellicht zelfs missen, gaf je toch een gevoel van aanwezig te zijn in LC.

Het valt inderdaad wel mee, ik werd haast nooit gebeld en irritant vond ik het ook niet, eigenlijk best wel leuk :puh:

Delen op andere websites

Daten en Friend Hangouts zijn er gelukkig niet bij.

Constant als je dan op weg was naar een random encounter, Car theft etc; "Hey Niko, let's go bowling"

Echt schijtirritant :7

Ben ik ook volledig met je eens. Als je lekker een paar missies wou doen belt 1 van je vrienden je op of je iets wilt gaan doen. En als je nee zei kreeg je weer aftrek van de punten. Hopelijk hebben ze het concept veel anders gemaakt. BV dat je wel iemand kan bellen om mee te golfen, maar dat het niet tegen werkt als zij of jij niet kan.

Delen op andere websites

Af en toe werd het wel irritant. Als ze wouden gaan bowlen ging ik echt niet mee, maar darten of drinking wel, das best cool :puh:. Wat ik altijd ze irritant vond is dat niko telkens zei van: I'll be there in the next hour. En dan stond hij in broker en ik in Alderney.... Dus ging ik een heli cheaten en vliegensvlug naar hem toe, en dan: Niko, you're late!

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...