bboysoy Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 Als je lekker een paar missies wou doen belt 1 van je vrienden je op of je iets wilt gaan doen. En als je nee zei kreeg je weer aftrek van de punten. Tijdens een missie gaf Niko zelf antwoord dat hij met andere dingen bezig is en daarom niet kan. Je zag dan ook geen 'thumb down' te zien in het beeld. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 Dr was een trucje als je niet kon. Dan moet je de activiteit accepteren en dan in je telefoon naar de vriend gaan en dan op Cancel Plans drukken; dan belt Niko de afspraak af maar gaat het niet van de likeness af. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 gewoon niet opnemen werkt ook ;-) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 gewoon niet opnemen werkt ook ;-) Nee dan gaat het er ook af. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Geplaatst: 3 september 2013 zeker weten? want dat zou betekenen dat je na 'n bepaalde tijd geen wapens meer zou kunnen kopen bij Jacob, en dat heb ik nog niet meegemaakt. ennuh ..... ik neem maar zelden op Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Ben ik de enige die het gevoel heeft dat het nog niet half zo frequent was als iedereen het wilt laten lijken? Ik heb er zelf namelijk nooit last van gehad, werd hoogstens 1 keer per speelbeurt van 2 uur opgebeld, dat lijkt me best aanvaardbaar. Ga het op den duur wellicht zelfs missen, gaf je toch een gevoel van aanwezig te zijn in LC. Dit, zo ongeveer. Hoe vaak je wordt gebeld in IV valt mijns inziens best wel mee. Veel GTA IV spelers maken van een mug een olifant en plaatjes met de tekst Cousin, let's go bowling - die je zowat overal op het internet wel vindt - zou GTA IV samenvatten in één zi. Dat slaat naar mijn mening nergens op: één keer per twee (real-life) uur vind ik best aanvaardbaar. De zijmissies op zich zijn ook niet zo erg: ik vind het best leuk om even door Liberty City te cruisen, een vriend of vriendin op te pikken en vervolgens een potje darts te spelen of iets dergelijks. Vergeet niet dat het optioneel is: als je er geen zin in hebt, klik je je telefoon gewoon weg, makkelijk zat. Wat ik in ieder geval wél graag zou willen zien is dat je je vriendinnen uit kunt kiezen en het hebben van een vriendin optioneel is. In GTA IV kon je bijvoorbeeld middels een dating-site een afspraakje regelen met vriendinnen. Op die manier was het niet verplicht, en kon je die site links laten liggen als je geen behoefte had aan vriendinnen. Simpel zat. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Als je lekker een paar missies wou doen belt 1 van je vrienden je op of je iets wilt gaan doen. En als je nee zei kreeg je weer aftrek van de punten. Tijdens een missie gaf Niko zelf antwoord dat hij met andere dingen bezig is en daarom niet kan. Je zag dan ook geen 'thumb down' te zien in het beeld. dat was tijdens missies. Ik heb net voor de 7e keer het verhalenlijn uitgespeeld. je krijgt het alleen op een missie Reageren
ShootDaan Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Geplaatst: 5 september 2013 Je kan niet meer Daten in GTA V. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.