Jump to content

Waar zal dit ooit eindigen

Mr CJ

Recommended Posts

Nou nou, dit is een vraag die ik ook al stelde toen de eerste beetjes informatie begonnen vrij te komen voor V. Want inderdaad: Hoe overtref je zoiets? Nou, meer en beter. Meer content, meer verscheidenheid, meer missie's, meer opties, meer map en meer details. Daar zal het uiteindelijk wel op gaan neerkomen. thebig's post is een voorbeeld van meer opties.

Delen op andere websites

Voor mij hoeft er geen interactiviteit te zijn met de overige mensen, natuurlijk als je tegen ze aanloopt ofzo reageren ze. Maar zoals ''Thebig'' als voorbeeld geeft dat je aan de hotdog verkoper kan vragen hoe het met zijn vrouw is vind ik nou niets. Ik bedoel dan koop ik de Sims wel?!

Delen op andere websites

Voor mij hoeft er geen interactiviteit te zijn met de overige mensen, natuurlijk als je tegen ze aanloopt ofzo reageren ze. Maar zoals ''Thebig'' als voorbeeld geeft dat je aan de hotdog verkoper kan vragen hoe het met zijn vrouw is vind ik nou niets. Ik bedoel dan koop ik de Sims wel?!

Ik vind dat wel een vreemde opmerking, zo keek ik er eerst ook wel op aan. Maar het is toch maar een voorbeeld, en ieder spel veranderd mee met de trend. Ik zou juist heel graag willen dat ik even een praatje kan maken met een pooier, of een drugs dealer? Het is maar een voorbeeld. Ik zou het graag willen, maar het ligt eraan wat Rockstar Games er van maakt.

Delen op andere websites

Oke, maar een Pooier en dealer etc passen binnen de GTAserie. Maar ik wil sowieso geen keuzes zoals: Wat ga je nu zeggen? (Keuze 1: He, hoe gaat het met je moeder. 2: Lekker weertje niet!). En al helemaal niet met een random persoon dat rondloopt. Als ik in GTA V een gesprek wil dan is dat allemaal storyline, niet erbuiten past er voor mij totaal niet bij. En zoals ik net al zei en altijd zal zeggen op dit soort ideeen: Sims ;)

Delen op andere websites

Oke, maar een Pooier en dealer etc passen binnen de GTAserie. Maar ik wil sowieso geen keuzes zoals: Wat ga je nu zeggen? (Keuze 1: He, hoe gaat het met je moeder. 2: Lekker weertje niet!). En al helemaal niet met een random persoon dat rondloopt. Als ik in GTA V een gesprek wil dan is dat allemaal storyline, niet erbuiten past er voor mij totaal niet bij. En zoals ik net al zei en altijd zal zeggen op dit soort ideeen: Sims ;)

Dat zou ik zelf ook niet willen hoor, maar misschien dat het zelf wel leuk zou zijn als jij je verveelt, en dan een beetje door het centrum loopt. En er loopt een dakloze man op je af en die begint tegen je te praten? Kijk, ja. Het lijkt dan op dat idee als op de Sims, maar ik denk zelf dat Rockstar Games vast een goede manier bedenkt om dit af te handelen, bijvoorbeeld als iemand met je praat dat je hem kan overvallen, of zelfs neerschieten. Het zijn allemaal kleine ideeën om dit meer GTA-achtig te maken :sigaar:

Delen op andere websites

Opzich zit dit al meer dan genoeg in GTA IV, aangezien je reactie krijgt van mensen als je tegen ze aanrijdt, schiet, of wat dan ook. En bij een savehouse staat ook een of andere kerel te lullen over de wereld ofzo.

Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat de verschillen steeds kleiner zullen worden. Het verschil tussen II en III was énorm, maar van III, VC en SA (Stories even terzijde) tussen IV, was het verschil plotseling al véél kleiner, en dat zal het volgens mij ook worden tussen IV en V.

Delen op andere websites

De middelen zijn er om allang een meer gedetailleerde game op de kaart te zetten (kijk maar naar FIFA die de middelen al heeft om alles eigenlijk nog realistischer te maken). Ook GTA zal gewoon door ontwikkelen, met kleinere verschillen zoals hierboven al wordt aangekaart. Er moet toch verkocht blijven worden.

Delen op andere websites

Mijn voorbeeld was licht overdreven om het duidelijk te maken. Als de speler zou kunnen communiceren met npc's moet dit een nut hebben, uiteraard. Al kan R* ook meer humor in.gta spelen zo. CJ kon ook met mensen een niet serieus gesprek aanbinden.

Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat de verschillen steeds kleiner zullen worden. Het verschil tussen II en III was énorm, maar van III, VC en SA (Stories even terzijde) tussen IV, was het verschil plotseling al véél kleiner, en dat zal het volgens mij ook worden tussen IV en V.

Oneens, kijk eens naar de trailer en de informatie die we van R* hebben gekregen tot nu toe over GTA V. Dit lijkt alles behalve op GTA IV. Gta V zal totaal nieuw zijn!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...