Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Nou nou, dit is een vraag die ik ook al stelde toen de eerste beetjes informatie begonnen vrij te komen voor V. Want inderdaad: Hoe overtref je zoiets? Nou, meer en beter. Meer content, meer verscheidenheid, meer missie's, meer opties, meer map en meer details. Daar zal het uiteindelijk wel op gaan neerkomen. thebig's post is een voorbeeld van meer opties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Ik heb eigenlijk geen idee, maar waarschijnlijk zullen we over 10 jaar naar GTA V kijken zoals we nu naar Vice City kijken. Helemaal mee eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Voor mij hoeft er geen interactiviteit te zijn met de overige mensen, natuurlijk als je tegen ze aanloopt ofzo reageren ze. Maar zoals ''Thebig'' als voorbeeld geeft dat je aan de hotdog verkoper kan vragen hoe het met zijn vrouw is vind ik nou niets. Ik bedoel dan koop ik de Sims wel?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Voor mij hoeft er geen interactiviteit te zijn met de overige mensen, natuurlijk als je tegen ze aanloopt ofzo reageren ze. Maar zoals ''Thebig'' als voorbeeld geeft dat je aan de hotdog verkoper kan vragen hoe het met zijn vrouw is vind ik nou niets. Ik bedoel dan koop ik de Sims wel?! Ik vind dat wel een vreemde opmerking, zo keek ik er eerst ook wel op aan. Maar het is toch maar een voorbeeld, en ieder spel veranderd mee met de trend. Ik zou juist heel graag willen dat ik even een praatje kan maken met een pooier, of een drugs dealer? Het is maar een voorbeeld. Ik zou het graag willen, maar het ligt eraan wat Rockstar Games er van maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Oke, maar een Pooier en dealer etc passen binnen de GTAserie. Maar ik wil sowieso geen keuzes zoals: Wat ga je nu zeggen? (Keuze 1: He, hoe gaat het met je moeder. 2: Lekker weertje niet!). En al helemaal niet met een random persoon dat rondloopt. Als ik in GTA V een gesprek wil dan is dat allemaal storyline, niet erbuiten past er voor mij totaal niet bij. En zoals ik net al zei en altijd zal zeggen op dit soort ideeen: Sims Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Oke, maar een Pooier en dealer etc passen binnen de GTAserie. Maar ik wil sowieso geen keuzes zoals: Wat ga je nu zeggen? (Keuze 1: He, hoe gaat het met je moeder. 2: Lekker weertje niet!). En al helemaal niet met een random persoon dat rondloopt. Als ik in GTA V een gesprek wil dan is dat allemaal storyline, niet erbuiten past er voor mij totaal niet bij. En zoals ik net al zei en altijd zal zeggen op dit soort ideeen: Sims Dat zou ik zelf ook niet willen hoor, maar misschien dat het zelf wel leuk zou zijn als jij je verveelt, en dan een beetje door het centrum loopt. En er loopt een dakloze man op je af en die begint tegen je te praten? Kijk, ja. Het lijkt dan op dat idee als op de Sims, maar ik denk zelf dat Rockstar Games vast een goede manier bedenkt om dit af te handelen, bijvoorbeeld als iemand met je praat dat je hem kan overvallen, of zelfs neerschieten. Het zijn allemaal kleine ideeën om dit meer GTA-achtig te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Opzich zit dit al meer dan genoeg in GTA IV, aangezien je reactie krijgt van mensen als je tegen ze aanrijdt, schiet, of wat dan ook. En bij een savehouse staat ook een of andere kerel te lullen over de wereld ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk persoonlijk dat de verschillen steeds kleiner zullen worden. Het verschil tussen II en III was énorm, maar van III, VC en SA (Stories even terzijde) tussen IV, was het verschil plotseling al véél kleiner, en dat zal het volgens mij ook worden tussen IV en V. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MejerSuchauljanski Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 De middelen zijn er om allang een meer gedetailleerde game op de kaart te zetten (kijk maar naar FIFA die de middelen al heeft om alles eigenlijk nog realistischer te maken). Ook GTA zal gewoon door ontwikkelen, met kleinere verschillen zoals hierboven al wordt aangekaart. Er moet toch verkocht blijven worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Mijn voorbeeld was licht overdreven om het duidelijk te maken. Als de speler zou kunnen communiceren met npc's moet dit een nut hebben, uiteraard. Al kan R* ook meer humor in.gta spelen zo. CJ kon ook met mensen een niet serieus gesprek aanbinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2013 Ik denk persoonlijk dat de verschillen steeds kleiner zullen worden. Het verschil tussen II en III was énorm, maar van III, VC en SA (Stories even terzijde) tussen IV, was het verschil plotseling al véél kleiner, en dat zal het volgens mij ook worden tussen IV en V. Oneens, kijk eens naar de trailer en de informatie die we van R* hebben gekregen tot nu toe over GTA V. Dit lijkt alles behalve op GTA IV. Gta V zal totaal nieuw zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.