svencp Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 (bewerkt) Op GTAForums.com vond ik 3 foto's omtrent swapcases van GTAV, de game en manual en map zitten niet in de case, maar het is wel de officiele case waar de game in geleverd zal worden! Bewerkt: 10 september 2013 door Joriz Reageren
Michael Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Spoiler voor de volgende keer? Denk dat het wel echt is.. Maar we zien altijd nep dingen nu Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Waarom zou hier een spoilertag nodig zijn? Heb al iets gelijkaardig gezien, maar dan met 360-casings. Tja, de release komt dichtbij hè! Reageren
KVV Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 GTA V is echt hot op dit moment. Elk ding waar een nieuwsitem over gemaakt kan worden zal ook gemaakt worden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Hier moet nu echt geen spoiler om hoor, Extreem. 't Is gewoon het doosje... Verder, niks speciaals, gewoon zoals ik had verwacht. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 En al vind je het de moeite waard om hier Spoiler te bekijken verwacht ik wel dat je weet wat ''Officiele Case'' betekend... En zou je hier dus niet eens gaan kijken Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Ah de rug van het hoesje ziet er nice uit! Reageren
Joriz Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Op de laatste foto staat wel rechtsonderaan: Display Case, Please take to service desk [....] Dus het is nog niet helemaal het echte doosje. Blijkbaar kan je die alleen krijgen door deze te ruilen bij de toonbank. Reageren
svencp Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Op de laatste foto staat wel rechtsonderaan: Display Case, Please take to service desk [....] Dus het is nog niet helemaal het echte doosje. Blijkbaar kan je die alleen krijgen door deze te ruilen bij de toonbank. Had het inderdaad gezien. Maar alle display cases zijn eigenlijk precies hetzelfde als de normale doosjes. Hoevaak krijg je tegenwoordig een ander hoesje bij de counter dan datgeen wat in het rek staat (Behalve als het pre order hoesjes zijn, maar zo te zien zijn dit gewoon de doosjes, alleen showmodellen). Reageren
bolie Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 (bewerkt) Op de Achterkant zie ik trouwens ook een icoon staan van een beeldscherm . Als ik het goed lees en denk raden ze dus ook aan om een HD TV te gebruiken. Ben ik even blijk dat ik deze afgelopen zaterdag heb gekocht., Bewerkt: 6 september 2013 door bolie Reageren
WilsKracht Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 (bewerkt) je plaatjes werken niet meer en voor diegene boven mij dat tv icoontje staat er om aan te geven of die 720p of 1080p of i is staat achter op elk ps3 doosje Bewerkt: 7 september 2013 door WilsKracht Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Zat net te denken... Die spellen liggen daar voor je neus, maar je maakt ze niet open? Het is een kleine moeite om die plattegrond eruit te halen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.