ShootDaan Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Wie is Lester (als ik het goed heb is dat zijn naam?) precies? Hij helpt de drie hoofdpersonages met hun heists verwacht ik.. Maar ik denk wel dat hij een belangrijke rol in de storyline heeft, want we zien hem zo nu en dan in de trailers. En hij heeft een artwork! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Misschien is dit iemand die Michael vroeger reeds hielp bij zijn overvallen? En nu hij 'back in business' is, heeft hij Lester terug nodig om hem te helpen bij de voorbereidingen? Als je dan verder gaat denken is hij zelf (misschien) ooit overvaller geweest en was hij een 'ancien' in de tijd dat Michael begon? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Wie is Lester? Goede vraag. Voor zo ver wij weten is hij de persoon die de heists helpt organiseren. Hij heeft dus een belangrijke rol, sowieso. De rest zal de storyline van V wel uitleggen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Hij doet me een beetje denken aan een remix tussen Big Smoke, Dimitri Rascalov en Brian Jeremy. Oftewel, iemand met wie je aan het begin goed samenwerkt, maar later een (aarts)vijand van je wordt. Reageren
myron.b Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Ik denk dat Lester iemand is die de hoofdpersonen helpt met bijvoorbeeld heists, verder denk ik dat 'ie niet zo'n grote rol heeft verder. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Mijn eerste associatie was ook Brian Jeremy inderdaad. Niet zozeer vanwege bovenstaande reden maar wel vanwege de uitstraling van het personage in de video en de manier waarop hij praat tegen anderen. Betweterig. We gaan het zien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.