HA5H Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Was nog vrij weinig over vermeld over het hele internet, maar is ook zeker toegevoegd bij de laatste update. - Haakontje Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Zeer mooi artwork, denk dat dit 1 van die characters is die heel vaak en dicht in de verhaallijn zit. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Hij heeft een puffer in zijn hand. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Zeer mooi artwork, denk dat dit 1 van die characters is die heel vaak en dicht in de verhaallijn zit. Even een idee dat ik pitch over wat ik denk dat de rol van Lester zal zijn: Als ik zo naar dat prikbord kijk en de trailers in acht nemende heb ik het idee dat Lester een grote rol gaat spelen bij Heists (mogelijk hacken van dingen die helpen om makkelijker ergens binnen te dringen). Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Volgens mij kun je daar best eens gelijk in krijgen. Dat of hij is ... het meesterbrein achter de kraken/overvallen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ben ik de enige die altijd denkt aan Lester uit GTA Chinatown Wars? http://nl.wikigta.org/wiki/Lester_Leroc Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik denk 't. Ik associeer 'm met Brian uit TLAD. Regelneefje van de groep maar met onduidelijke intenties. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Wat betreft uiterlijk en handelen - voor zover wij weten - inderdaad te associëren met Brian. Maar de naam lijkt me genoeg om daaraan te denken. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Volgens mij kun je daar best eens gelijk in krijgen. Dat of hij is ... het meesterbrein achter de kraken/overvallen ik denk: eerlijk gezegt niet dat hij het genie achter de overvallen is, michael eerder, mar dat hij zo iemand is die alles kan regelen. Bv als je ets zoekt dat hij weet waar je dat kan vinden of het voor je regelt. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Is idd ook 'n mogelijkheid. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ben ik de enige die altijd denkt aan Lester uit GTA Chinatown Wars? http://nl.wikigta.or...ki/Lester_Leroc Wat is er met Elvis gebeurd dan? Lee Leroc Elvis Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Het gaat om het Lester-deel, niet het Leroc... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.