unreal Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 big smoke heb een vraag aan jou zou je voor mij een vlieg level willen halen? zoaj hier staat ie de game mag met cheats maar zou je alleen die willen halen en geen ander zoja bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) big smoke heb een vraag aan jouzou je voor mij een vlieg level willen halen? zoaj hier staat ie de game mag met cheats maar zou je alleen die willen halen en geen ander zoja bedankt Lol , Ik denk dat je dat je per ongeluk op "New Thread" hebt gedrukt. Ik denk dat dit hoort in het Save-Game aanvraag topic. Je zult het sowieso aan iemand anders moeten vragen . Ik ben heel slecht in vliegen. iemand anders heeft ze ookv oor mij gedaan. Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ow oke sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik zou 'm graag voor je willen halen.. alleen doet m'n San Andreas op de PC 't niet meer Ben toch wel redelijk goed in vliegen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hunter Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) ik wil hem wel proberen voor je, ik ben ook wel goed in vliegen, en mijn gta doet het nog wel (pm me je msn adres maar ff, kan je me de save game sturen, of hoe je het ook wilt doen) hunter Bewerkt: 15 juli 2005 door Hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.