Jump to content

IGN GTA V: vraag en antwoord

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo! Ik ben nieuw op dit forum en heb net het vraag en antwoord-filmpje van IGN bekeken: http://uk.ign.com/vi...stions-answered

De nieuwste feitjes heb ik in de spoiler gezet:

Nieuwe feiten:

-Het is niet mogelijk om de campaign van GTA V in co-up of als een crew te spelen.

-Het is bevestigd dat honden ook in GTA Online te vinden zijn.

-Voorbeeld van een zijmissie: op de radio hoort je dat een moordzaak opnieuw onderzocht gaat worden. Je kunt dan als speler bij dit onderzoek betrokken raken door op zoek te gaan naar de oplossing.

-Het is in GTA V NIET nodig om te tanken.

-Het is in GTA V mogelijk om je koplampen helemaal uit te schakelen.

-Het is pas later in het spel mogelijk om met Trevor te spelen. Het lijkt erop dat je begint met Michael.

Ik hoop trouwens dat ik het topic op de goede plaats heb geopend...

Geplaatst:

-Voorbeeld van een zijmissie: op de radio hoort je dat een moordzaak opnieuw onderzocht gaat worden. Je kunt dan als speler bij dit onderzoek betrokken raken door op zoek te gaan naar de oplossing.

Lol L.A Noire :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

fijn dat we niet hoeven tanken. ook vet dat je een moordonderzoek kunt doen, maar hoe zou dat werken?

Zo heeft mijn spoiler weinig zin hè :clown:

Mijn antwoord:

ik vermoed dat op de radio een locatie o.i.d. zal worden gegeven waar je kan beginnen aan het onderzoek.

Bewerkt: door GTA013
Geplaatst:

Leuk om te kijken, ook een paar vragen die ik had beantwoord.

ik denk trouwens niet dat er een icoontje op de radar komt maar dat je eerder de locatie moet luisteren op de radio of mischien op internet moet opzoeken aangezien je zelf ook moet helpen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...