Svenlee Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Op Youtube zijn een paar filmpjes opgedoken van de TV-zenders van GTA V. Volgens mij zijn deze nog niet gepost op het forum? Ammunation Commercial Weazel News Commercial CNT Commercial Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 (bewerkt) Die komen van de officiële site, zijn al gepost Overigens zijn er 4. http://www.youtube.com/watch?v=W677j2J1ufQ Bewerkt: 7 september 2013 door _Night-Men_ Reageren
Redwhite Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ze komen inderdaad van de officiële site, maar toch bedankt voor het plaatsen. De tv spotjes laadden niet. Blijft mooi om te zien hoe rockstar veel moeite doet voor maar een heel klein element in de game. (ik ga niet dagen rondhangen voor de tv) Reageren
WilsKracht Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 hahaha kungfu laser force ik ga stuk sex is bad violence is good echt amerika ik hoorde ook dat je volledige films kan kijken in het spel ben echt benieuwd Reageren
Stevunnn Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Haha geweldig, typisch weer van dat Rockstar humor. Bewerkt: 8 september 2013 door Stevunnn Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik vind the underbelly of Paradise wel grappig, denk dat daar wel wat bekenden mensen gaan voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.