Racemees Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik zat eens te denken en mij leek het wel leuk als gta online is uitgekomen om een gta forum server te maken. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar mij leek het wel leuk! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Wel met password dan, anders kunnen er ook buitenstaanders joinen Reageren
Racemees Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ja inderdaad ik weet niet precies hoeveel gta forumers we eigenlijk hebben want er kunnen er eigenlijk maar 16 in... Reageren
Redwhite Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Leuk idee, maar ik denk dat er wel iets meer dan 16 leden zijn dus streep mijn naam maar door. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Maar het is ook verdeeld over Xdoos en PS3 Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Waarschijnlijk komt er weleens een meeting met Gta V net als nu met Gta Sa. (Mta) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 (bewerkt) Zal leuk zijn inderdaad. Met een passwoord inderdaad en voor leden die hier al een tijdje zitten (minstens 2 jaar??). Krijgen we ook geen hackers of zo in onze server. En moeten dan apparte servers zijn. Xbox 360, playstation 3 en later PC. Lekker de Nederlandse taal en iedereen kent elkaar. Kunnen we feesten organiseren en andere evenementen! :D Hopelijk vindt Joriz dit een leuk idee, of andere medewerkers van gtagames. Gaat leuk worden als het wordt gemaakt Bewerkt: 7 september 2013 door GTAKevin023 Reageren
SimonHood Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Volgens mij kan dit topic overigens beter terecht onder het kopje "Gta: Online" ....? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik zeg een super idee!!!!!!! vooral omdat er ook online Trophies + Archievments moet vrij spelen is dat een goed idee Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je kan dacht ik geen eigen server hebben toch? Je kan een private match aanmaken en dan instellen dat er alleen maar mensen in kunnen op uitnodiging van iemand die al in de server zit. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Laat het duidelijk zijn: GTA Online zal vooralsnog geen dedicated servers zoals MTA en SA:MP ondersteunen. In plaats daarvan kunnen we net zoals in GTA IV werelden creëren op de servers van Rockstar. Natuurlijk kun je dit met een bepaalde groep vrienden doen en kun je zo een besloten wereld organiseren. Dat mag natuurlijk ook in de vorm van een clan of crew, en daarvoor kun je terecht in de Clans-fora. Lees daarvoor even de regels aldaar door Topic ook even verplaatst naar het GTA Online-forum. Reageren
Stevunnn Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Als er ook maar een voor de PS3 komt vind ik alles goed haha. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Een speciale gtaforum crew misschien? En dat je daar met bepaalde restricties in mag misschien? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Een speciale gtaforum crew misschien? En dat je daar met bepaalde restricties in mag misschien? Dat is een goed idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.