kuyt Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 je staat daar met een man of 10 ofzo en iedereen pakt een auto en dan wat moet je dan doen je hebt geen wapen geen geld ik snap niet wat je dan moet doen weet iemand dat mischien ps: en met welke knop kun je praten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 praten kan met T en dan typen en op het laatst met enter. welke doe je deathmatch of stuntnogwat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 praten kan met T en dan typen en op het laatst met enter.welke doe je deathmatch of stuntnogwat? ik zoek servers op via http://gtat.org/server/index.php en dan zie ik wel welke het doet maar ik snap nie wat je moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Als je voortaan er ff bij zegt dat je het over GTAT hebt en niet over MTA... GTAT heeft weinig functies op het moment, wapens zijn niet gesynced en worden dus niet gebruikt... Een beetje rondrijden met andere is zeg maar het enige wat je kunt doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb ook een probleem. Ik kan niet in andere servers. Want dan springt opeens van de intro stukjes weer terug naar het bureaublad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.