GuitarGuy666 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Hallo ps3 gebruikers, Ik heb sinds kort een ps3 en ik zag dat het "stokje" waar de dual sticks op leunen steeds meer wegslijten. Ik zag vandaag de ps3 controller van een vriend van me, en daar zaten hele groeven in. Kan die stick nou zo snel kapot gaan of niet? En breekt ie ook af? Groeten, Supergtagamer Reageren
SimonHood Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Haha, nu je dit zo zegt gelijk even naar m´n eigen controller gekeken, en daar zitten ook al aardige groeven in maar ik heb me Ps3 al 3 jaar dus je hoef niet bang te zijn dat de stokjes snel afbreken . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik heb mijn PS3 nu twee jaar, en mijn controllers zijn nog gewoon heel. Nergens problemen mee Denk niet dat het heel gauw afbreekt, gewoon voorzichtig mee doen. Het is vrij hard plastic, dus valt vast wel mee Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik heb ook groeven, maar afbreken zal wel een jaar of 10 kosten en dan is waarschijnlijk eerder iets met de controller dan dat er iets met die sticks is. Uploaded with ImageShack.us Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.