Xeromex Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Hallo, Ik heb een probleem Ik krijg steeds de error 'game session no longer exist als ik iemand wil joinen of als iemand mij joint. Ik heb minder dan 50 vrienden Ik heb NAT Type 2. Iemand nog andere tips en/of andere hulp? Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Dit heeft volgens mij te maken met portforwarden. Ik kan me vergissen, maar ik zou daar misschien eens op zoeken? Je zou je poorten open moeten stellen voor anderen, als ik het niet mis heb. (Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten) Reageren
Xeromex Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Dit heeft volgens mij te maken met portforwarden. Ik kan me vergissen, maar ik zou daar misschien eens op zoeken? Je zou je poorten open moeten stellen voor anderen, als ik het niet mis heb. (Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten) Ik heb geportforward, de volgende poorten; 6672,8000-8001,27900,28900 Reageren
mekane Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 welke provider heb je ? Reageren
Xeromex Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 welke provider heb je ? KPN Glasvezel Router: Arcadyan VGV7519 Reageren
mekane Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 welkom in de hel .. Bel ze op zou ik zeggen , er is een bepaalde optie die je in moet schakelen welke weet ik niet meer Reageren
Xeromex Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2013 welkom in de hel .. Bel ze op zou ik zeggen , er is een bepaalde optie die je in moet schakelen welke weet ik niet meer Hahaha, Is het UPnP of iets anders? UPnP staat aan :/ Reageren
Xeromex Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Iemand nog tips? Het werkt nog steeds niet Reageren
WilsKracht Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 http://forum.kpn.com/t5/Internet/playstation-3-nat-strict/td-p/7087 mischien staat daar je oplossing tussen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.