GTAKevin023 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Hoi, Ik wil straks gta V installeren. (Alleen de data dat verplicht is) Ik heb op dit moment een USB stick 2.0 waar nog 13 Gb op staat. Dit is een Dane Elec 32 Gb. (DA-Z32GCA-8-R) Maar ik kan nergens de lees snelheid vinden. Overal opgezocht op internet. Voor volgende week wil ik echt alles goed voor elkaar hebben om straks zonder problemen gta V te installeren. Hebben jullie nog een advies voor mij? Ik denk er aan om toch maar een 64 Gb 2.0 te kopen, dan heb ik waarschijnlijk sowieso de goeie. Bij mediamarkt en een verkoper mij laten garanderen dat die USB goed is voor gta V. Of kan ik met deze USB ook gta V installeren? Met vriendelijke groeten, GTAKevin023 Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je een USB-stick kon gebruiken met een capaciteit van minstens 16 GB en met minstens 8 GB vrije ruimte op. Reageren
mekane Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 er zijn ook 64 gb sticks tegenwoordig Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 er zijn ook 64 gb sticks tegenwoordig Weet ik, dat stond er ook in Maar dan moet het wel een goede leessnelheid hebben. GTA V vraagt minstens 15mb/s. Reageren
SimonHood Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Hoezo heb je überhoudt een usb stick nodig om Gta V te installeren? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Dat is voor als je niet genoeg ruimte hebt op je PS3/Xbox Reageren
Joriz Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Waarom zet je niet gewoon een andere hardeschrijf (of SSD) in je Playstation 3/Xbox 360. Die zijn stukke sneller en daarnaast ook goedkoper per GB. Ik heb mijn standaard 40 GB schijf in mijn PS3 vervangen door een 750 GB SSHD ( een hardeschijf die ook 8 GB SSD heeft voor snelle leescache) waarna ik stukke meer spellen kan opslaan en daarnaast mijn PS3 ook nog is sneller laadt. Ik zou verder alleen een USB stick gebruiken als hij van goud was: Reageren
bolie Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Waarom zet je niet gewoon een andere hardeschrijf (of SSD) in je Playstation 3/Xbox 360. Die zijn stukke sneller en daarnaast ook goedkoper per GB. Ik heb mijn standaard 40 GB schijf in mijn PS3 vervangen door een 750 GB SSHD ( een hardeschijf die ook 8 GB SSD heeft voor snelle leescache) waarna ik stukke meer spellen kan opslaan en daarnaast mijn PS3 ook nog is sneller laadt. Ik zou verder alleen een USB stick gebruiken als hij van goud was: https://www.gtagames.nl/uploads/gallery/album_5/gallery_1_5_64620.jpg Graag even een reactie hoe je daar aan komt en hoe ik deze bijvoorbeeld kan krijgen/kopen/winnen. Bewerkt: 9 september 2013 door .Timothy plaatje in url veranderd Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ben naar mediamarkt geweest en daar zeggen ze dat ik voor me xbox 360 Arcarde niet een externe harde schijf kan gebruiken of een USB om spellen te installeren en af te spelen. Dat kan alleen met een nieuwe 360 versie. Me pa heeft voor mij een nieuwe xbox 360 besteld. Mijn xbox 360 was toch slecht aan het worden dus zonde van me geld is het niet, dus houd dat maar vast voor je. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Waarom zet je niet gewoon een andere hardeschrijf (of SSD) in je Playstation 3/Xbox 360. Die zijn stukke sneller en daarnaast ook goedkoper per GB. Ik heb mijn standaard 40 GB schijf in mijn PS3 vervangen door een 750 GB SSHD ( een hardeschijf die ook 8 GB SSD heeft voor snelle leescache) waarna ik stukke meer spellen kan opslaan en daarnaast mijn PS3 ook nog is sneller laadt. Ik zou verder alleen een USB stick gebruiken als hij van goud was: Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat de SATA bussen van de PS3 zo gerestrict zin dat het letterlijk nul voordeel heeft om een SSD erin te zetten. Een 1TB HDD, daarintegen is altijd een mogelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.