HA5H Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Gaan ze nu echt elke site per land een exlusieve screen geven? Verder, nice, as always. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ja leuk maar die van GTAGames is natuurlijk vele malen mooier! Eigenlijk niet, ik vind dit één van de vetste screenshots van GTA V ooit. Reageren
HA5H Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
p-p Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Jaja het is weer prijzencircus hoor! Ik vind die laatste met het vliegtuig echt supervet! 'Stowaway' anyone..? Edit: het gaat zo snel, nu is het de laatste al niet meer, door de extra toegevoegde screens.. Goed werk Haakon! Mijn favoriet is dus die met de gele achtervolgende auto.. Bewerkt: 9 september 2013 door p-p Reageren
HA5H Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
SimonHood Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Edit: het gaat zo snel, nu is het de laatste al niet meer, door de extra toegevoegde screens.. Goed werk Haakon! Mijn favoriet is dus die met de gele achtervolgende auto.. Dat vind ik dus ook, ik vind vooral die auto héél mooi! Reageren
p-p Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Jaja het is weer prijzencircus hoor! Ik vind die laatste met het vliegtuig echt supervet! 'Stowaway' anyone..? Edit: het gaat zo snel, nu is het de laatste al niet meer, door de extra toegevoegde screens.. Goed werk Haakon! Mijn favoriet is dus die met de gele achtervolgende auto.. Zeker, ik blijf de beginpost updaten want de screenshots blijven binnenstromen! Hoe kom je zo snel aan al die screens dan? Ik neem aan dat je niet direct iedere website van GTA kan afstruinen? Zelfs ik kende er niet zo veel.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Bij de nieuwe screenshots zitten er zeker wel een paar tussen die mij aanspreken. De één na laatste bijvoorbeeld, maar ook die van The GTA Base, evenals de zesde (van boven naar beneden uiteraard). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Dat Banshee's... Ach ja, weer screens, nog meer screens en nog meer screens. Wat is eigenlijk nog het nut van zo veel screens zo een week voor de release? Niet alsof je met die 20 extra screens meer kopers gaat vinden hoor, die zullen al overtuigd zijn of zullen dat wel worden als de game uit is, maar niet door deze screens. Reageren
KVV Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Trevor weer lekker aan het spelen op de 7de screen? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Ach ja, weer screens, nog meer screens en nog meer screens. Wat is eigenlijk nog het nut van zo veel screens zo een week voor de release? Niet alsof je met die 20 extra screens meer kopers gaat vinden hoor, die zullen al overtuigd zijn of zullen dat wel worden als de game uit is, maar niet door deze screens. Dat zal ook niet het doel zijn hoor, maar het maakt mij in ieder geval weer enthousiaster. Dit zijn echt de vetste screens tot nu toe, naar mijn mening. Bewerkt: 9 september 2013 door SpacyColours Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Heb weer eens zo'n wauw gevoel bij de nieuwe screens. Wat me ook opviel is dat de Banshee een stuk mooier is gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.