Jump to content

Exclusieve screenshots

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• HA5H

9

• Stockbroker

4

• p-p

3

• SpacyColours

2

Geplaatst:

Ja leuk maar die van GTAGames is natuurlijk vele malen mooier!

Eigenlijk niet, ik vind dit één van de vetste screenshots van GTA V ooit.

Geplaatst: (bewerkt)

Jaja het is weer prijzencircus hoor! Ik vind die laatste met het vliegtuig echt supervet! 'Stowaway' anyone..?

Edit: het gaat zo snel, nu is het de laatste al niet meer, door de extra toegevoegde screens.. Goed werk Haakon! Mijn favoriet is dus die met de gele achtervolgende auto..

Bewerkt: door p-p
Geplaatst:

Edit: het gaat zo snel, nu is het de laatste al niet meer, door de extra toegevoegde screens.. Goed werk Haakon! Mijn favoriet is dus die met de gele achtervolgende auto..

Dat vind ik dus ook, ik vind vooral die auto héél mooi!

Geplaatst:

Jaja het is weer prijzencircus hoor! Ik vind die laatste met het vliegtuig echt supervet! 'Stowaway' anyone..?

Zeker, ik blijf de beginpost updaten want de screenshots blijven binnenstromen!

:bier:

Hoe kom je zo snel aan al die screens dan? Ik neem aan dat je niet direct iedere website van GTA kan afstruinen? Zelfs ik kende er niet zo veel..

Geplaatst:

Bij de nieuwe screenshots zitten er zeker wel een paar tussen die mij aanspreken. De één na laatste bijvoorbeeld, maar ook die van The GTA Base, evenals de zesde (van boven naar beneden uiteraard). :)

Geplaatst:

Dat Banshee's...

Ach ja, weer screens, nog meer screens en nog meer screens. Wat is eigenlijk nog het nut van zo veel screens zo een week voor de release? Niet alsof je met die 20 extra screens meer kopers gaat vinden hoor, die zullen al overtuigd zijn of zullen dat wel worden als de game uit is, maar niet door deze screens.

Geplaatst: (bewerkt)

Ach ja, weer screens, nog meer screens en nog meer screens. Wat is eigenlijk nog het nut van zo veel screens zo een week voor de release? Niet alsof je met die 20 extra screens meer kopers gaat vinden hoor, die zullen al overtuigd zijn of zullen dat wel worden als de game uit is, maar niet door deze screens.

Dat zal ook niet het doel zijn hoor, maar het maakt mij in ieder geval weer enthousiaster. Dit zijn echt de vetste screens tot nu toe, naar mijn mening.

Bewerkt: door SpacyColours

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...