Stockbroker Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Wat vet. Geweldig die details zeg! Die rimpels etc in de gezichten, dat sproeivliegtuig, die zee... ge-wel-dig! Waarom duurt het zo lang man?? Reageren
p-p Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Die zeilboot op het water!! Nieuwe achtergrond gevonden hoor! Dat water en de weerspiegelingen zijn prachtig mooi! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Zieke screenshit! Hele leuke maandag avond zo . Die Banshee's zijn vet! Die met die gele auto op het vliegtuig is vetter! Eindelijk eens de achterkant van de Grotti Carbonizzare te zien gekregen! Als ik het dak van die auto wegverbeeld dan wordt dat echt een hele coole cabrio! Wat mij opviel is dat - ik weet niet of het al bekend was - het jacht bij de bekende pier er niet meer lag, en das bevaarbaar is! En die Bentley! !! Ik ben alleen benieuwd welke auto die rode is op de alleerste screenshit is. Kan iemand inzoomen daarop? Ik kan dat namelijk niet op mijn pc . "happy" Bewerkt: 9 september 2013 door GTA5VehicleFreak Reageren
Stockbroker Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Ik ben alleen benieuwd welke auto die rode is op de alleerste screenshit is. Kan iemand inzoomen daarop? Ik kan dat namelijk niet op mijn pc . "happy" Bugatti Veyron als je het mij vraagt. Als dat zo is, vind ik het wel raar dat die cops er zo dicht op zitten Bewerkt: 9 september 2013 door Stockbroker Reageren
HA5H Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
bolie Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Erg mooie screens. Ook vol met leuke details. Dit is de waardering van R* voor hun Fan site's. Reageren
HA5H Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ongelooflijk vette screens! Eén en al actie en/of panorama, precies zoals ik ze graag heb. Vooral die van ons, GTAV.net, Rockstar Nexus en RockstarBase zijn adembenemend: grote klasse! Reageren
AOSY86 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Alle screens zien er vet uit, bevestiging dat er gevangenis erin zit (prison area). Auto's vliegtuigen alles ziet er goed uit, btw ik zie Michael en Trevor wel en Franklin niet (geen een screen). Reageren
HA5H Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Het is mij nooit opgevallen dat Michael een pukkel heeft... Maar toffe shots weer! Reageren
HA5H Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Mooi overzicht Haakon! Ben zo vrij geweest om de titel even te veranderen naar Exclusieve screenshots, aangezien het inmiddels om meer dan één gaat Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Prachtige plaatjes! Reageren
Stockbroker Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Nice die bike in de laatste! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.