fcdenhaag Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Denken jullie dat je als je op 17 september gta 5 wil hebben je hem ook moet pre orderen of zouden bart smit en game mania nog een cdje hebben liggen tegen de avond aan Reageren
Stockbroker Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ja weet niet, beide keren blijft het een gok. Er is een kans dat de pre-orders al niet eens beschikbaar zijn op 17 september. Dat hangt van de levering af aan de winkels. Is per winkel weer anders dus ja. Ik heb een pre-order staan en krijg wel een sms als hij er is. Één ding is zeker, je kunt beter je wekker zetten! Reageren
WilsKracht Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 ik neem aan dat er wel een paar blijven liggen maar dan moet je wel vroeg heen gaan en zorgen dat je voorraan staat Er is een kans dat de pre-orders al niet eens beschikbaar zijn op 17 september. hoe kom je daar bij? Reageren
Stockbroker Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 ik neem aan dat er wel een paar blijven liggen maar dan moet je wel vroeg heen gaan en zorgen dat je voorraan staat Er is een kans dat de pre-orders al niet eens beschikbaar zijn op 17 september. hoe kom je daar bij? Die berichten heeft dus niet iedereen gelezen? R* heeft gevraagd om de game niet te versturen vóór de 16e. Als een winkel hun zaakjes dus niet op orde heeft is er kans dat je hem de 17e niet hebt. http://www.metronieuws.nl/plus/gta-v-pre-orders-pas-op-16-september-verstuurd/xSFmie!tWrmN5vSBrZlOeoEdDQ2iQ/ Reageren
Dotz Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ik raad aan hem gewoon bij Bol.com te bestellen! Bij Bol.com kun je uitgaan van een uitstekende service, dan heb je hem vast en zeker op tijd in huis! Reageren
ZeroJens Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ik raad aan hem gewoon bij Bol.com te bestellen! Bij Bol.com kun je uitgaan van een uitstekende service, dan heb je hem vast en zeker op tijd in huis! Heb hem daar ook besteld Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Heb een bestellig bij neckerman gedaan dus hopelijk heb ik heb de 17e Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Met dit soort grote spellen zou ik het er niet op wagen en gewoon pre-orderen. Je betaald ten slotte net zoveel voor een pre-order als voor een normale aankoop, dus waarom zou je het niet doen? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Ik raad aan hem gewoon bij Bol.com te bestellen! Bij Bol.com kun je uitgaan van een uitstekende service, dan heb je hem vast en zeker op tijd in huis! Ja, ik hoop het. Want ik denk toch stiekem dat bol.com hem pas de 17e verstuurd en dus pas de 18e binnen is... Reageren
VFreak Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 als je bij bol.com de special edition preorderd moet je er dan voor tekenen? Reageren
Mr CJ Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb een bestelling gedaan voor het eerst bij coolblue, gta5 + PS3 bundel. Iemend ervaring met coolblue? Reageren
M0512 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb een bestelling gedaan voor het eerst bij coolblue, gta5 + PS3 bundel. Iemend ervaring met coolblue? Alleen maar positief Reageren
AOSY86 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) Same here, al 5jaar trouwe klant van coolblue. Vaker rond 22:00 bestelt en volgende dag (na 13-14 uur) ontvangen. Bewerkt: 10 september 2013 door AOSY86 Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) Bovendien kan je ook in de atomic blimp vliegen als je pre-orderd. Bewerkt: 10 september 2013 door IV trailer Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ja ik weet niet of 17 sep echt alleen de pre order ronde is of dat die echt op de 17de in alle winkels ligt. Ligt die op de dag van release al in alle winkel dan gok ik het er wel op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.