FcUtreg4Life Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Hij ligt de 17e ook gewoon in de winkel, al is de kans aanwezig dat hij die dag ook alweer uitverkocht is. Voor 'n pre-order zou het weleens te laat kunnen zijn. Tenminste .... om 'm dan ook de 17e al te krijgen. In principe hebben alle winkels hun pre-orders voor de 17e allang de deur uit gedaan. Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ja dan gok ik er op dat er nog een cdje ligt Reageren
Cubacrew Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Als je echt 100 procent zeker gta5 wilt op 17september dan pre-order je die toch gewoon, alsof dit zo een lastige taak is. Ik wil er geld op leggen dat als er iemand naar gamemania gaat de 17de en 2uur na opening achter gta5 vraagt ze zullen zeggen, sorry volgende week krijgen we pas nieuwe binnen.. Wat ook nog makkelijk is gta5 kopen via PSN, je kan gta5 nu al kopen maar nog niet spelen. De download weegt 18GB en je krijgt er een thema van 1,2MB bij. Natuurlijk kan je de game nog niet effectief spelen als je de bestanden nu al downloadt, maar het bespaart toch wat tijd zodat je tegen de feitelijke release meteen aan de slag kan. Reageren
BigbossJesse Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Stockbroker,Waarom zou je je wekken, komt hij niet gewoon door de brievenbus? Reageren
Stockbroker Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Nee ik haal hem op, ik fiets er na 4 uur toch iedere dag bij langs. Hoe zit dat eigenlijk bij Game Mania. Je krijgt en sms als hij binnen is maar houden ze dan de pre-orders achter? Ik heb nog nooit pre-orders geplaatst bij Game Mania, vandaar. >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Maar voor de duidelijkheid volgens jullie ligt gta v op 17 sep in alle finiale ook in de kleine dorpjes Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Was vandaag nog langs de Bart smit gegaan en kon nog een pre order voor GTA V plaatsen kan hem vannacht ophalen. stonden trouwens 3 andere mensen in de rij die dit ook wilde. Zal wel druk worden straks. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Kon inderdaad nog gewoon vandaag en vorig weekend, afgelopen zaterdag heb ik GTA V bij de intertoys nog om half 3 in de middag besteld. Alleen die hebben gelukkig geen nachtopenening ellende, en gooien morgenochtend om 9 uur pas de winkel open voor de verkoop. Ben benieuwd hoe druk het is, het enige wat je in mijn dorp heb is een intertoys. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.