HA5H Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
jeffrey26 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Moet dit dan ook niet verwijderd worden? omdat de map die ik plaatste ook een leak was. Ontopic: mijn lijkt dit ook echt ik weet zeker dat er mensen zijn(die in winkels werken) al exemplaren hebben. Reageren
bboysoy Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) Ik denk dat dit geen spoiler betreft. Het laat niks UIT of IN het spel zien. Je ziet op deze plaatjes niks nieuws. OT: ALS dit echt is en er zijn winkels die het spel al hebben ontvangen, dan zal het echt niet lang meer duren voordat er (gameplay)filmpjes te zien zullen zijn. Bewerkt: 10 september 2013 door bboysoy Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ziet er goed uit. De kleine lettertjes kloppen, namen en alles. Denk dat dit gewoon echt is. Die gast zegt dat dat pakketje op kantoor afgeleverd is, daar is die vast niet lang gebleven, aangezien hij het waarschijnlijk heeft mee geroofd o thuis te spelen. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Er staat 1player, zou dit betekenen dat er geen split screen achtige modus in gtaV komt net zoals in SA? :'( Reageren
bboysoy Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) OT: ALS dit echt is en er zijn winkels die het spel al hebben ontvangen, dan zal het echt niet lang meer duren voordat er (gameplay)filmpjes te zien zullen zijn. .... Never mind. Verwijderd Bewerkt: 10 september 2013 door bboysoy Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Er staat 1player, zou dit betekenen dat er geen split screen achtige modus in gtaV komt net zoals in SA? :'( er komt toch GTA Online Reageren
WilsKracht Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 ik vind die doos er raar uitzien er klopt iets niet aan Reageren
bolie Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) ik vind die doos er raar uitzien er klopt iets niet aan Klopt die foto kan ook niet echt zijn. Als je zoiets krijgt dan ga je toch het pakket openen en dan ook tevens het hoesje en de DVD er uit halen. Tevens ga je de map bekijken. Dus waar zijn die Foto's gebleven. Heeft er dan bijna niemand het verstand om daar een Foto van te maken. Dat zal toch meer belangstelling wekken. Dus de onderste is zeer Waarschijnlijk Fake. En nog iets. De Foto is wel heel erg perfect van boven genomen. Waar is de zijkant van de Doos. Het lijkt mij eerder een Foto om je hersens in de maling te nemen. Bewerkt: 10 september 2013 door bolie Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 wel frapant dat je met "google goggles" op de streepjescode inderdaad een link naar gtaV krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.