Venzio Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Voor de mensen die hem nog willen: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=fh_secondid%3D657575&hash=312623b5361b0a864f3aa7f1739a330a Kreeg zojuist deze mail: Beste gamer,Xbox 360 Grand Theft Auto V Collector's Edition is vanaf nu te bestellen bij Bart Smit! Bestel snel met het account waarmee je de reservering hebt geplaatst via de onderstaande link en ontvang de game op de dag van release. Alleen dan ontvang je ook de digitale cadeaucard code t.w.v. ¤5,- in je orderbevestiging. 360 Grand Theft Auto 5 C.E. Let op: deze editie is zeer schaars dus wees er snel bij, want OP=OP! Duik weer midden in de actie met het langverwachte, nieuwste deel uit de GTA series! Grand Theft Auto V is de grootste en meest ambitieuze game die Rockstar Games tot nu toe heeft gemaakt en maakt volledig gebruik van de rekenkracht die de huidige generatie consoles in zicht heeft. Let op: de game verschijnt op 17 september en zal niet eerder dan die dag bij je bezorgd worden. Je ontvangt wellicht eerder een bericht dat de order is ingepakt, maar je pakket zal via de geleverde Track & Trace code pas vanaf de ochtend van 17 september te volgen zijn. Internetorders zijn NIET af te halen bij de nachtopeningen, ook al laat je deze afleveren in een filiaal dat een nachtopening heeft. Met vriendelijke groeten, Het webshop team Wees er dus snel bij! Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Damn, ik zocht nog een SE, maar het zal niet mogen wezen. Reageren
Cocci Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Kreeg dit mailtje vanmiddag ook! Direct besteld en dinsdagochtend af te halen bij de Bart Smit :-) Reageren
jaimy1 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb ook de collectors edition bestelt en ik krijg hem al vrijdag, alleen weet ik niet of je hem al mag spelen omdat iemand al geband is. Weet iemand wat? Reageren
Entiendo Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 En niet voor de PS3? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb ook de collectors edition bestelt en ik krijg hem al vrijdag, alleen weet ik niet of je hem al mag spelen omdat iemand al geband is. Weet iemand wat? Gewoon je verbinding met het internet ontkoppelen, komen ze er sowieso niet achter. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 hmm niet voor de ps3 dus.. jammer anders had ik deze bestelt en mijn order bij BOL gecancelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.