Jump to content

Vechten


jongejongejonge

Recommended Posts

Is er eigenlijk nog niks bekend of het vechten veel is verbeterd met GTA IV? K heb net mijn playstation al uit het stof gehaald voor aankomende vrijdag en dacht weer ff GTA IV te gaan spelen maar als je dan ziet hoe bedroevend het vechten er uit ziet of als je iemand met een knuppel in elkaar slaat. Ik heb GTA IV al 2 jaar niet meer gespeeld maar vindt hem nu toch echt tegen vallen.

Het eerste wat ik dus doe als ik zaterdag GTA heb is dan ook meteen een knuppel aanschaffen en onschuldige burgers in elkaar rammen 8) 8)

Bewerkt: door jongejongejonge
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ak47

    4

  • blackops

    4

  • jongejongejonge

    3

  • Ezra24rct3

    2

Is er eigenlijk nog niks bekend of het vechten veel is verbeterd met GTA IV? K heb net mijn playstation al uit het stof gehaald voor aankomende vrijdag en dacht weer ff GTA IV te gaan spelen maar als je dan ziet hoe bedroevend het vechten er uit ziet of als je iemand met een knuppel in elkaar slaat. Ik heb GTA IV al 2 jaar niet meer gespeeld maar vindt hem nu toch echt tegen vallen.

Naar mijn idee nog niets bekend hierover. Ik heb nog geen filmpje of iets dergelijks gezien.

Het eerste wat ik dus doe als ik zaterdag GTA heb is dan ook meteen een knuppel aanschaffen en onschuldige burgers in elkaar rammen 8) 8)

Wacht daar nog maar even mee tot dinsdag. Er zijn dan vast wel een paar mensen die om je hulp vragen als je dan GTA V niet kan krijgen terwijl ze hem wel hebben besteld. :engel:

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

Zo belabberd was het vechtsysteem ook weer niet vind ik. Wat ik daar cool aan vind is wanneer je iemand in elkaar ramt ze na een bepaalde tijd terug rechtkrabbelen, tenzij je het gevecht afsluit met een mooie headshot, dan blijven ze liggen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar ik zou graag zien in Gta V, dat je gericht iemand op zijn gezicht kan slaan ipv dat je in het wilde weg aan het slaan bent en de tegenstander met een klein tikje op de grond valt. Ik was net nog even GTA IV aan het spelen en stond op het Empire state building, wat me ook leuk lijkt is om iemand vast te pakken en hem zo van dat gebouw af te slingeren. Wat betreft heeft Rockstar dat ooit perfect gemaakt in The Warriors. Daarbij kon je ook nog eens alles wat op de grond lag oppakken zoals stenen, bierflessen, prullenbakken etc. om je tegenstander mee te lijf te gaan.

Ben echt benieuwd wat we hiervan mogen verwachten. Het zou het in ieder geval een stuk realistischer maken.

Bewerkt: door jongejongejonge
Link to comment
Delen op andere websites

Het vechtsysteem was waardig. Niet perfect, het werkte namelijk best stroef van tijd tot tijd. Het vechtsysteem en de combo's zouden Niko's tijd uit het leger moeten reflecteren, maar ik vind het altijd zo lang duren als je iemand in mekaar mept met je vuisten of een knuppel. Dat gaat heel stroef en sommige moves gaan veel te langzaam (druk maar eens op Triangle/Y als je een knuppel vast hebt).

Link to comment
Delen op andere websites

Het vechtsysteem wad idd niet perfect, maar ook niet verschrikkelijk slecht. Dacht dat er wel gezegt was dat het verbetert zou worden. Vooral ook als je tegen meerder tegenstanders vecht dat zij bijna nooit gelijk aanvallen maar gewoon wachten tot ze aan de beurt zijn ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo vechten? Shotgun is effectiever

Dat noemt stealth.

Na een paar klappen loopt je tegenstander toch al slecht/is al uitgeschakeld?

Daar hebben we het niet over. Het vechtsysteem op zich, en niet het doel. Als we iemand in elkaar moeten trimmen zou dat plezierig moeten werken, niet stroef en langzaam.

Als je goede vechtsystemen wil, koop dan tekken o.i.d.

Waarom? Sandbox games dienen een waardig vechtsysteem te hebben voor de melee gevechten die er altijd wel inzitten. Combo's a la Street Fighter en Tekken zijn niet nodig, want zo over the top zijn de gevechten niet in GTA. Een simpele ontwijk- en countermove zijn genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...