GTA_GAMER4 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Iedereen moet hier een vette car op zetten zodat iedereen um kan zien hier komt die van mij!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Kijk: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4547 Post hier je mooie auto's. Je kan er zelf nog filpjes bijdoen. Want dit topic is bijna hetzelfde als het topic dat ik aanduide. Bewerkt: 15 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4547. Post daar je auto's . Edit: Renne was me voor. Edit2: nou en het is veel beter als er veel meer zijn om auto's op te zetten dan maar een!!!!! 1 topic is beter omdat er dan meer forumruimte is. Anders heb je bijv. 10 topics van hetzelfde onderwerp :wacko: . en dan moet je niet gelijk boos worden ofzo . Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_GAMER4 Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 nou en het is veel beter als er veel meer zijn om auto's op te zetten dan maar een!!!!! :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 nee, dus niet.... het wordt alleen maar irritant... en voortaan niet meer zo'n grote b*k geven oki? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 nou en het is veel beter als er veel meer zijn om auto's op te zetten dan maar een!!!!! :angry: :angry: Dan wordt 't toch harstikke onduidelijk en onoverzichtelijk <_< ...... Dus ff nadenken voordat je wat zegt k? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_GAMER4 Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Bomberman ik denk dat jij je grote b*k ff dicht moet doen jah!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Bomberman ik denk dat jij je grote b*k ff dicht moet doen jah!!!! Ben nou eens ff rustig man. Dit soort topic is al eerder gepost dus laat dit rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angie-man Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb een veel leuke auto's gehad maar de leukste was de jester hele maal omgebuwd in het oranje met x-flow spullen er op Sorry ik heb geen foto:: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.