Jump to content

Graphics laden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag me af, als je GTA 5 zou spelen of je dan ziet dat hij sommige delen moet laden.

Bijvoorbeeld je rijd hard in een auto en je komt in een ander deel van de stad terecht, zou je dan zien dat hij sommige dingen moet laden? of is zou alles soepel gaan?

Ik heb een Xbox 360 met 120gb harde schijf, een LED Tv en een HDMI kabel.

Bij GTA 4 zie ik heel de tijd streepjes in me beeld en dat is best vervelend...

zou dat bij GTA 5 ook zo zijn??

Geplaatst:

Waarschijnlijk niet omdat je sowieso GTA V moet installeren met Disc 1 zal alles soepel voorlopen m.u.z van de lagg die kan optreden bijvoorbeeld door de explosies en té veel voertuigen.

Geplaatst:

Nog nooit voor gehad dat GTA IV moet laden ofzo dus verwacht het bij GTA V zeker niet. En die streepjes in je beeld liggen denk ik aan je HDMI kabel?

Geplaatst:

IGN had het over, dat tijdens vliegen ze in de uiterste verte soms bergen zagen 'poppen' dus die kwamen te voorschijn omdat ze binnen een bepaald bereik kwamen. Wanneer je gewoon aan het cruisen of lopen bent naar een punt waar een missie begint dan loopt het allemaal vloeiend in elkaar over. Je krijgt dan meteen een cutscene te zien van die betreffende missie en vanuit daar weer vloeiend terug in de spelwereld.

Geplaatst:

Nog nooit voor gehad dat GTA IV moet laden ofzo dus verwacht het bij GTA V zeker niet. En die streepjes in je beeld liggen denk ik aan je HDMI kabel?

Nope, met Battlefield 3, CoD en alle andere games heb ik nergens last van.

Geplaatst:

Dat had ik alleen bij San Andreas als je in een Hydra vloog. Denk dat die problemen er nu wel uit zijn gehaald.

Geplaatst:

Nee alles is vloeiend en nergens last van, heb nog niet in een f16 gevlogen maar tot zover geen problemen met

Graphics die moeten laden.

Ps een tip

Voordat het spel begint moet je je brightness instellen, ik raad aan om het op zn laagste stand te zetten, dan zie je echt een groot verschil tussen day en night en wanneer je in een schaduw rijd of gewoon in de zon.

En snachts zul je merken dat de koplampen van de auto zeer belangrijk zijn.( helemaal in de bergen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...