Jump to content

Wanneer auto ''gestolen''

Recommended Posts

Geplaatst:

- Kan spoilers bevatten. Ik weet niet of het zo is... Better safe then sorry -

Hallo allemaal,

Zoals bijna iedereen weet is dat als je een eigen auto hebt gekocht, je die op straat laat staan en word gestolen, je die bij een compound kan terug kopen. Mooi. :sigaar:

Maar hoever moet je er van verwijderd zijn als die word gestolen? 1 straat? of 4 straten? Of blijft de auto eeuwig staan als je er bij wegloopt?

Dus hoe zal dat in elkaar zitten?

Geplaatst:

Ik hoop dat er een towtruck komt, en dan moet je terug rennen om die gast z'n kop te verbouwen.

hoop het ook, denk niet dat uw auto gestolen kan/zal worden, misschien dat hij wel verdwijnt vanaf je echt wel heel ver weg bent van bij uw auto.

Geplaatst:

Maar dan moet het wel zo uitgewerkt zijn dat als je je auto bij het vliegveld ofzo zet en je gaat vliegen voor een kort tijdje, en tegen de avond besluit je weer terug te gaan naar je huis, dat je auto er dan nog steeds staat. Dus eigenlijk moet hij pas bij de impound komen als je een lang tijdje weg bent en verweg bent. Niet als je heel kort even heel ver weg bent ofzoiets

Geplaatst:

Ik verwacht dat je voor 'n bepaalde tijd en/of 'n bepaalde afstand weg moet zijn, voordat deze weggesleept wordt. Die tow-truck zou leuk zijn, maar dat verwacht ik niet. Overigens geld het alleen dat je je auto terug kunt halen als je 'm verzekerd hebt. Anders ben je 'm echt gewoon kwijt. Althans .... dat is zoals ik het begreep.

Geplaatst:

Volgens mij is het zo dat als je een auto koopt dat ie word "weggesleept" als je hem ergens laat staan. Als je je auto verzekerd kan je hem ook nog eens in de prak rijden en weer terug krijgen.

Geplaatst:

Ik leer weer nieuwe dingen :puh: haha. Verzeker hem dan kun je hem terug krijgen alsie stuk is.. ? en ook als je hem laat staan.

naja okee.. Meer denken dus wel dat je even ver weg moet lopen. Maar idd. Het is realistischer als de auto blijft staan als je even gaat vliegen bijvoorbeeld.

Geplaatst:

Maar dan moet het wel zo uitgewerkt zijn dat als je je auto bij het vliegveld ofzo zet en je gaat vliegen voor een kort tijdje, en tegen de avond besluit je weer terug te gaan naar je huis, dat je auto er dan nog steeds staat. Dus eigenlijk moet hij pas bij de impound komen als je een lang tijdje weg bent en verweg bent. Niet als je heel kort even heel ver weg bent ofzoiets

Misschien hebben ze wel degelijk een tow truck systeem, maar daarbij kan er ook misschien een systeem zijn waar je moet betalen voor uw staanplaats met de auto, in straten, vliegvelden, parkeergarages in het winkelcentrum ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat als je auto op een regelemantaire plaats staat (parking) deze gewoon blijft staan en dat je enkel wordt weggesleept wanneer je deze op straat 'parkeert' ofzo en ver weggaat. Denk dat alle parkeerplaatsen in GTA V zullen zijn zoals de parking lots voor je savehouses in GTA IV.

Bewerkt: door Krikke1992

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...