-Nico-Bellic- Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Gameplay leaked, let op, deze trailer zit vol met spoilers! Edit: link verwijdert, PB sturen kan altijd Bewerkt: 12 september 2013 door -Nico-Bellic-
HA5H Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H
p-p Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Ja, dat is legit, ik heb de eerste twee seconden van het filmpje bekeken, real stuff hierzo, maar ik wil het niet verder zien.. Als je kijkt naar de regels wat betreft het posten van spoilers of leaked content is dit topic niet toegestaan. Het zal dus wel snel gesloten worden.. Toch is nu wel duidelijk dat mensen de game al kunnen spelen, zoals je eigenlijk al wel had kunnen verwachten. Balen voor R*, al zeg ik het zelf, ze hebben hier zó veel moeite in gestopt en dan leakt het allemaal net voor de game uitkomt.
-Nico-Bellic- Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Tuurlijk, ben nu alleen op mobiel dus weet niet hoe dat gaat
p-p Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Tuurlijk, ben nu alleen op mobiel dus weet niet hoe dat gaat Gewoon even je bericht bewerken en de link naar het filmpje weghalen, dat is genoeg. Bewerkt: 12 september 2013 door p-p
jeffrey26 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 wow ja het begint op stoom te komen met leaks. maar deze topic word verwijderd let maar op.
wzrdbram Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Hij zet er toch bij dat het vol zit met spoilers, klik er dan gewoon niet op als je het niet wilt zien ik vond het wel vet, het heeft niet echt spoilers, je ziet gewoon wat gameplay. Bewerkt: 12 september 2013 door wzrdbram
Svenie Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Zou je dit bericht kunnen verwijderen? Er is hier op het forum een regel van kracht waarbij alle berichten aangaande leaks worden verwijderd om zo spoilers te voorkomen. Meer info: http://www.gtaforum....iet-toegestaan/ Zo wordt het spel niet verpest voor veel spelers hier - Haakontje Lijkt me duidelijk. Om verdere misverstanden te voorkomen:
Recommended Posts