Jump to content

Haunted House

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet of dit al bekend is maar bij de easter eggs staat er dat sommige mensen in het save house in prickle pine gehijg horen..maar volgends mij is dat gewoon omdat CJ dan in de schaduw staat..of is dit niet zo??..

Geplaatst:
kijk even bij de walktrough of gebruik voortaan de zoekfunctie. dus hij is al bekend en ik vind het echt creepy.

ik heb ook bij de walktrough gekeken en daar stond bij easter eggs van dat gehijg..maar komt dat gehijg niet doordat CJ in de schaduw staat??..want dat is altijd als hij in een schaduw staat..

Geplaatst:

ja dat klopt maar het is veel harder en de lichten springen ook aan en uit en er rammelen potten in de keuken.

Geplaatst:

Hier is al een topic over gemaakt:KLIK!

En dat topic is gesloten omdat deze easter egg nog nooit bewezen is. ;)

Het is waarschijnlijk gewoon nep. ;)

Geplaatst:
ja dat klopt maar het is veel harder en de lichten springen ook aan en uit en er rammelen potten in de keuken.

Dat van die lichten aan en uit is toch niet waar? :blink:

Geplaatst:

Dat van die lichten aan en uit is toch niet waar? :blink:

Zoals ik al zei dat hele gedoe met dat zogenaamde haunted house is nep.

Het is nog nooit bewezen,door niemand.

@marty,

Met die lichten,hoe weet jij dat dan? :puh:

Als er iemand met screen shots komt,weten we meer.

Maar nu weten we niks,dus is het nep.

Geplaatst:

ik ben ook een paar keer s'nachts geweest maar het enige wat ik hoorde was het gehijg van CJ,maar dat kwam alleen omdat ik in het donker ging staan... nog nooit lichten gezien die uit en aan gaan en al helemaal geen gerammel

Wat ik wel zag was dat de reflectie op de vloer op de begande grond niet van de begane grond was maar van de bovenverdieping :lol:

Geplaatst:

Ja echt dikke onzin, vant haunted house. Als die pijl van je blauw wordt (dus als je int donker staat) dan begint CJ altijd te hijge <_<

Geplaatst:
Ja echt dikke onzin, vant haunted house. Als die pijl van je blauw wordt (dus als je int donker staat) dan begint CJ altijd te hijge <_<

omdat ie net als in sommige missies stil moet zijn/moet inbrken sluipen enz

alleen dat gehijg is beetje overdreven ..byv je hebt net 2 uur in een auto gereden je stop precies op,dah plekje en hij begint te hijgen :S

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga wel even kijken of dat waar is.

Ik heb niets gehoord, ik ging naar binnen om 2 uur s'nachts

Bewerkt: door eXperion
Geplaatst:

aaah deam ik heb het ook eens gtehad terwijl ik aan het inbreken was dat gehijg :puh: maar jullie geloven me vast niet :puh: ik had het moeten filmen he :D

Geplaatst:

dat heigen doet cj gewoon zelf, maar de rest klopt volgens mij wel..

Geplaatst:

Ik heb er al eens gestaan meer dan 3dagen (in het spel) en er gebeurde niets alleen precies eens een schaduw ergens maar daat is niets denk ik.

Geplaatst:
ik weet niet of dit al bekend is maar bij de easter eggs staat er dat sommige mensen in het save house in prickle pine gehijg horen..maar volgends mij is dat gewoon omdat CJ dan in de schaduw staat..of is dit niet zo??..

dat komt zeker omdat hij in de schaduw staat,in madd doggs mansion heb je dat gehijg in die schaduw ook en ook nog op andere plaatsen...

maar wat me opvalt.....er is maar 1 soort van dat huis

zoals cj's huis als je begrijpt wat ik bedoel

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...