Caltson Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ja dat klopt maar het is veel harder en de lichten springen ook aan en uit en er rammelen potten in de keuken. ik heb nog nooit daar potten enzo zien rammen maar wat me echt opvalt is gewoon dat de binnenkant van je safehouse een oginele vorm heeft zoals "the johnson house" daar zijn er ook geen 2 van <_<
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ja dat klopt maar het is veel harder en de lichten springen ook aan en uit en er rammelen potten in de keuken. ik heb nog nooit daar potten enzo zien rammen maar wat me echt opvalt is gewoon dat de binnenkant van je safehouse een oginele vorm heeft zoals "the johnson house" daar zijn er ook geen 2 van <_< een beetje variatie verwacht ik wel hoor van SA...
Fabelous_P Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Het is gewoon Cj die in het donker staat. Nu ben ik daar nooit meer Bewerkt: 21 juli 2005 door PaTrIc_k-
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Het is gewoon Cj die in het donker staat.Nu ben ik daar nooit meer Je kan het wel van iemand gehoord hebben alleen niemand hebt het gezien.
Floppy Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb nooit wat gehoord... Alleen zijn wel na 1 tot 2 min. de lichten van de keuken gaan flikkeren... en dat gestommel is gewoon als CJ tegen het interieur aanloopt, dan hoor je zo'n dof geluidje.
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) ja dat klopt maar het is veel harder en de lichten springen ook aan en uit en er rammelen potten in de keuken. Dit klopt totaal niet,het gehijg(hoe jullie dat noemen) is gewoon een beetje door de neus ademen(zoals je iets saai vind en zucht)en het 2de ik heb het zaakje onderzocht,en de potten staan steenvast en lichten branden normaal,waarom zetten ze dit nu in de faq?het klopt niet! <_< kan iemand als dit waar is een screen nemen en bewijzen??want ik safe er ook meestal en er is nooit iets daar! Bewerkt: 22 juli 2005 door gtagangster
nick11123 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 er is gewoon GEEN hounted house hoe weet jij dat ?? er is wel een haunted house in Las Venturas boven in bij dat dorpje vlakbij waar millie woont ik weet het niet maar maar ik heb gelezen dat je ook kan horen dat er hout kraakt enzo maar ik heb alleen dat gehijg gehoord dat hoor ik ook wel eens in andere gebouwen
Lantyz Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Dit topic stamt uit de zomer van vorig jaar... Dat je het nog kon terugvinden..! Hoe dan ook, om er toch nog iets inhoudelijks van te maken: Het spookt inderdaad niet in het savehouse in Prickle Pine, alhoewel het intussen wel bekend staat als het 'Ghosthouse'. Wat je hoort is niets meer dan de ademhaling van Carl, zoals altijd in de schaduw. Alleen zijn wel na 1 tot 2 min. de lichten van de keuken gaan flikkeren... In een aantal interiors gaat het licht aan wanneer je een wapen selecteert. Selecteer je je vuist, dan gaat het licht weer uit. Inderdaad heel bizar, maar niets meer dan een bug, en het is ook niet alleen in het Prickle Pine Savehouse. maar wat me echt opvalt is gewoon dat de binnenkant van je safehouse een oginele vorm heeft zoals "the johnson house" daar zijn er ook geen 2 van <_< Alhoewel het huis als savehouse inderdaad uniek is, heeft huis 12 dezelfde opbouw als het Prickle Pine Savehouse.
Ricardo(Killer) Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 jongens het is echt waar ik zag en hoorde het ook trouwens met die uitvallende lampen gebeurt ook in anderen huizen bijv. ook in dat motel in LS in die kamertjes maar met die pannen enzo dat is wel waar ik hoorde het ook alleen veel mensen geloven het niet omdat het erg ongeloofwaardig klinkt
Bling Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) maar met die pannen enzo dat is wel waar ik hoorde het ook alleen veel mensen geloven het niet omdat het erg ongeloofwaardig klinkt We geloven het niet omdat je geen bewijs hebt Bewerkt: 8 juni 2006 door Bling
michelIII Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 ik weet niet of dit al bekend is maar bij de easter eggs staat er dat sommige mensen in het save house in prickle pine gehijg horen..maar volgends mij is dat gewoon omdat CJ dan in de schaduw staat..of is dit niet zo??.. het is egt nie zow ik heb zowvaak dat Cj aan het hijgen is bijv. toen ik in de rijschool was of in het politie bureau toen was hij ook naat het hijgen dus onzin!!!
Recommended Posts