VFreak Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Een petitie om GTA V naar pc te brengen heeft al meer dan 340.000 handtekeningen verzameld, maar er is ook eenpetitie de ronde aan het doen die Rockstar vraagt om vooral géén pc-versie van GTA V uit te brengen. De reden? "Zodat pc-gamers hun lesje leren en stoppen met het stelen van games." Inmiddels hebben al meer dan 4.000 mensen de petitie ondertekend. Voorlopig is een pc-versie van GTA V nog niet officieel aangekondigd, maar verwacht wordt dat die pc-versie er uiteindelijk wel zal komen. Voor PS3 en Xbox 360 verschijnt de game 17 september. Bron: http://www.4gamers.be/nieuws/29893/1/Man-start-petitie-tegen-pc-versie-GTA-V-om-pc-gamers-lesje-te-leren Wat vinden jullie van de petitie die die man heeft gestart? Zelf vind ik dat het echt compleet nergens opslaat... Zonder computers was GTA niet eens mogelijk... Bewerkt: 12 september 2013 door VFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Stelletje mierenneukers. Ik snap niet wat een spel ervoor zorgt dat wij geen games meer piraten. Denken ze dat we hondjes zijn die alles doen wat een baasje zegt ofzo :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Hij doet zijn best maar. Alsof Rockstar überhaubt naar petities luistert. Bewerkt: 12 september 2013 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Als hij geen gta voor de pc wil, had hij beter 2 jaar eerder kunnen beginnen met zijn petitie. Ik neem aan dat R* echt wel bezig is met een pc versie, of te minste van plan is om er een te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik weet zeker dat meer dan de helft de game koopt voor de pc. En je hebt altijd winst, zelfs als je het op de pc maakt. Één woord voor die man: Sukkel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ja ook echt zo een petitie starten vlak voor de release en terwijl Rockstars Dev's (misschien) al bezig zijn met het maken van een PC versie petities voor games zijn sowieso al Maar dit spant wel de kroon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Is die man toevallig lid van stichting BREIN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Alsof R* naar de petitie luistert? Nee, inderdaad niet. Maar dat doen ze ook niet bij de andere. Waarschijnlijk maken ze sowieso wel een PC versie, maar niet omdat fans hier een petitie voor hebben gestart. Verder vind ik het idee heel goed, maar straf je toch ook heel veel onschuldige gamers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Alsof iedere PC-gamer schuldig is aan het (illegaal) downloaden van games. Sowieso vind ik het triest dat mensen andere mensen afrekenen om het platform waar ze hun games het liefst op spelen. Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij wil doen, niet? En bovendien: op welke manier heeft die petitie-starter last van het handjevol PC-gamers dat van plan is GTA V te gaan piraten? Laat iedereen gewoon lekker in z'n waarde en scheer vooral niet één hele groep mensen onder één kam. Zo zag ik ook de volgende reactie voorbij komen op de petitie: Years ago, people just want GTA IV for their pc's... Rockstar has listen to them and make gta iv pc version... after that, their going to hate rockstar because (for them) gta iv on pc wasn't what they expect... now they don't deserve gta V!!!!. Net als zijn grammatica slaat zijn gebrabbel nergens op. Oké, er waren inderdaad genoeg PC-gamers die vonden dat de PC versie van GTA IV niet was wat er van verwacht werd, maar betekent dat gelijk dat wij als PC-gamers geen GTA V verdienen? Ik durf te wedden dat het leeuwendeel van de PC-gamers gewoon braaf GTA IV zat te spelen, slechte port of niet. Bovendien maakt zo'n petitie geen drol uit voor Rockstar. Rockstar gaat heus niet tobben over of het al dan niet terecht is om de PC-gamers een lesje te leren 'omdat ze niet tevreden waren'. Ze kijken puur naar de economische kant: wat levert ons het meeste geld op? En zolang het aantal mensen dat GTA V piratet een klein aandeel van de PC-gamers betreft en dus weinig uitmaakt, brengen ze het gewoon uit voor de PC, hoor. Ik wil hun snuiten wel eens zien als blijkt dat de game waar ze twee jaar naar toeleven niet verschijnt op hun platform, waardoor ze het niet kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wzrdbram Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Goed idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ben het volledig eens met de petitie, sterker nog ..... ik wil ook 'n petitie tegen 'n X-box 360 versie en ook de PS3-slim bezitters moeten verboden worden GTA V te spelen. Slechts de PS3 gamers van het eerste uur (ik dus) verdienen het om zich de trotse bezitter van GTA V te noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb ook een petitie opgesteld; alleen Nederlanders mogen dit spel spelen. /signed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Bloody peasants Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik vind et nergens op slaan. Dan zouden de consolegamers het niet verdienen omdat zij het proberen te verzieken voor de pc-gamers (Ben zelf console gamer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Je kan op de PS3 en Xbox360 ook illegaal games spelen! Ik ga een petitie tegen deze consoles starten omdat iedereen zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.