Jump to content

Man start petitie om GTA V niet naar de PC te brengen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat mochten PC-gamers er "hun lesje van zullen leren" ze dat wel al hadden gedaan na RDR. Dit gaat echter alleen heel veel mensen kwaad maken. Amusant.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jacky-2007

3

• blackops

3

• Faex

2

• wzrdbram

2

Geplaatst:

Dit is grappig.... alsof een paar duizend mensen tegen de pc versie zullen slagen met een domme petitie tegen miljoenen die voor zijn.

R* zal echt niet zeggen, ja! laten we miljoenen dollars laten liggen omdat een paar mensen een petitie start LoL.

Geplaatst:

Damm, lijkt net of Jack Tompson weer terug is. Die man was ook zo vervelend. Ben zelf een pc gamer maar heb ook een ps3. GTA moet naar de pc komen.

Geplaatst:

Niets "moet" natuurlijk.. :7

Overigens niet handig om hierover een topic te starten hè, hoe meer aandacht je het geeft, hoe beter zijn resultaat zal worden. Ja echt waar, ook niet-GTA-fans lezen hier. ;)

Geplaatst:

Vind ik niet kunnen. Hij gunt de PC-gamers ook niks. Die reden is gewoon flauwekul. Voor de PS3 kun je GTA V en andere ook downloaden.. Dus die reden slaat nergens op :clown: Maargoed, voor de pc komt V toch wel alleen nog afwachten hoelang het nog zal duren :bier::engel:

Geplaatst:

volgens mij heeft iedereen wel eens wat gedownload wat eigenlijk niet mag

waarom denk je dat die shit zo achterlijk duur is( en dat is ook de reden dat mensen het downloaden)

ik download eigenlijk alleen verouderde spellen omdat ik geen gamepc heb

nieuwe spellen koop ik gewoon omdat ik wil dat ze goed draaien en ik vind het niet erg om te betalen voor het plezier dat die spellen me geven

Geplaatst:

Helemaal mee eens. Pc versie moet er ditmaal gewoon niet komen. iedereen download maar van alles terwijl we zelf deze hele industrie om zeep helpen.

Dus ergens ben ik het volledig met dit alles eens.

Geplaatst:

Ik vind het nogal waar, ja. Maar dit is niet de weg. Het helpt niet om illegaal downloaden tegen te gaan. Het helpt wel om de uploaders aan te pakken. Laten we eerlijk zijn, natuurlijk valt het downloaders ook wel te verwijten, maar de grootste fout ligt hem bij de uploaders. Die moeten aangepakt worden vind ik. Stoppen met pc versies maken is gewoon gebruikers pakken op hun favoriete console.

Ik verwijt het dan ook Sony dat deze vooraf de game beschikbaar maken, niet de gebruiker. Als je je content hackbaar vrijgeeft..

Geplaatst:

Als je je content hackbaar vrijgeeft..

Alles is te hacken, het is alleen de vraag hoe makkelijk je het maakt. En dat valt Sony wel aan te rekenen, dat zeker :puh:

Geplaatst:

Ik snap dat je sony iets wil verwijten, maar daar komt nog de minste schade vandaan. Door sony lekte alleen de radiozenders, wat tv en andere in-game video, door microsoft lekt meteen de hele game uit...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...