Jump to content

Man start petitie om GTA V niet naar de PC te brengen


VFreak

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    3

  • blackops

    3

  • Faex

    2

  • wzrdbram

    2

Helemaal mee eens. Pc versie moet er ditmaal gewoon niet komen. iedereen download maar van alles terwijl we zelf deze hele industrie om zeep helpen.

Dus ergens ben ik het volledig met dit alles eens.

You're just trolling right?

Right..... ?

why the hell zou je een petitie beginnen tegen gta 5 op pc......

Silly peasants xD

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp zijn punt, maar dit is -zoals hiervoor al gemeld- niet de manier hoe, op deze manier verpest je het voor de mensen die ze altijd legaal kopen en altijd netjes betalen. Ze kunnen dan beter geld in een systeem steken waardoor het minder voorkomt, oftewel lastiger is om te hacken zodat je pas na een aantal maanden het kunt downloaden, een groot deel koopt het dan toch maar om zo te kunnen spelen, i.p.v. een aantal maanden te wachten.

Helemaal voorkomen doe je het nooit, behalve als je het op deze manier doet natuurlijk, maar dan kan je nooit meer een spel op de computer uitbrengen, dan wordt het downloaden op een Xbox en PS3 wel weer populairder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Stelletje mierenneukers. Ik snap niet wat een spel ervoor zorgt dat wij geen games meer piraten. Denken ze dat we hondjes zijn die alles doen wat een baasje zegt ofzo :/

Zoas hierboven, dit is mega onzin. deze petitie is zeker gemaakt door een kind van 8 die te weinig geld hebben voor een pc. ik teken deze petitie NIET. ik heb nu wel een console maar spoedig niet meer. en je download net zo gemakkelijk games voor de console als de pc hoor.

onzin petitie!!

btw, r* gaat juist meer omzet krijgen als ze gta 5 voor de pc verkopen!!

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon weer een typische opmerking in de eindeloze oorlog tussen console en PC. Gaat zoals gewoonlijk helemaal nergens over.

"Ik rij in een Volkswagen en vind dat de Toyota niet meer in Nederland mag, omdat het een niet-Europees merk is."

De reden van piraterij gaat nergens over. Je kunt op een console net zo makkelijk een cdtje branden. Met zulke bullshit geven wij alleen maar weer een reden om DRM onzin in te schakelen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gebeurt met GTAIV, dus dat gaat net zo goed met andere games gebeuren (GTAV, ACV, Watch Dogs etc.) ze gaan allemaal gedownload worden op de PC, maar voor de legale fans zijn ze er wel.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...