Jump to content

GTA V gelekt: wat vind jij? [bevat geen beelden, spoiler]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alles een beetje gevolgd en dan blijkt dat eigenlijk alles al wel gelekt is. De kaart natuurlijk al, alle voertuigen, wapens en ook nog een hoop gameplay beelden die zijn opgedoken. Ik persoonlijk vind het erg jammer.

Wat vind jij? Volg je alles of baal je er ook zo van?

Bewerkt: door GTA013
Geplaatst:

Dit is een complete leverings en bewakings fout. Deé man heeft dus eigenlijk gewoon ingebroken en er eentje weten te jatten

Geplaatst:

Ik moet toegeven dat ik wel wat van die gelekte content heb bekeken, maar dan alleen van de voertuigen. De rest wil ik echt zelf gaan ontdekken, wat over een paar dagen gelukkig al kan. :)

Hoewel ik het wel jammer vind dat ze zonodig al die dingen moeten laten uitlekken, geldt voor sommige dingen dat het niet zozeer een ramp is. Die voertuigen bijvoorbeeld, het grootste deel hebben we toch al gezien. Het is in mijn ogen niet echt iets dat ik niet zou willen zien voor de release. Echter is dat met gameplay, informatie over missie's enzovoorts weer een ander verhaal. :puh:

Geplaatst:

Ik heb veel van de gelekte filmpjes bekeken. Persoonlijk vind ik ze niks ernstigs verklappen. Je ziet een beetje gameplay en wat straten. Van het verhaal zelf is niks gelekt. Enkel de intro, die ik dus overgeslagen heb.

Geplaatst:

Ik heb de gameplay beelden ook zien langskomen, maar meer dan de thumbnails heb ik niet bekeken. Ik wil absoluut niets weten over de storyline, niet met wie je begint of wat dan ook. Kleine features van de game zou ik minder erg vinden, maar dat wil ik alsnog zelf vinden in de game. Opvallend dat een aantal mensen de game als hebben, ik zou het zelf niet erg vinden als dat bij mij gebeurde. :puh:

Geplaatst:

Tsja .... weet je wat het is? Als je die info niet hebben wilt, dan kijk je toch gewoon niet. Ik bedoel .... als je op You Tube klikt op 'n filmpje getiteld Gameplay GTA V, of Gelekte map GTA V ed, dan moet je naderhand niet gaan lopen zeuren dat dit gelekte info is die je niet hebben wou. Wil je alleen "legale" info, dan moet je natuurlijk niet verder gaan zoeken dan wat R* zelf op hun site aanbied.

Geplaatst:

Wil je het zien, zoek het op en bekijk het.

Wil je het niet zien, zoek het niet op en bekijk het niet.

:tu:

Zo denk ik er over! :tu:

Ik vind het niet erg als het gelekt is. Jammer voor R*, maar ja niet mijn fout. :puh:

Geplaatst:

Boeit mij echt totaal niet dat het gelekt is, ga het toch spelen eerder of niet het is maar een game...

Je ziet elke dag in de roddel-weekbladen 'gelekte' fotos van een of andere zwangere beroemdheid, dus dit is niks anders hooren als je niet wilt kijken; KIJK DAN NIET, zo moeilijk is dat niet ;)

Geplaatst:

Het maakt mij eigenlijk helemaal niets uit. Het duurt toch nog even tot ik GTA V kan spelen, dus spoileren gebeurt toch wel. Dus of ik het nú zie of over een week, zoveel maakt dat niet uit. :puh: Het hangt natuurlijk wel af van het soort spoiler: het maakt me niet uit of ik de map of 5 seconden aan gameplay zie, maar ik kom liever zo weinig mogelijk te weten over het plot van de game.

Uiteraard is het vervelend voor Rockstar dat zoiets is gebeurd, maar goed, het is geen wonder dat er iets is uitgelekt.

Geplaatst:

Als een trouwe fan van Rockstargames laat ik me gewoon verassen en wacht ik gewoon op de release.

Ik bekijk alleen informatie dat door Rockstargames is vrij gegeven zoals nieuws artikelen, trailers en

screenshots. Maar gestolen informatie daar begin ik niet aan. Uit respect voor Rockstargames ga ik

daar echt niet naar kijken.

Ik heb straks lol als ik voor het eerst de map zie waarvan ik heel weinig weet hoe die eruit ziet.

Ik ken alleen dat van die blueprints van de collectors edition hoe die map er een beetje uit ziet

maar verder weet ik niks, en daarom heb ik dus straks misschien met vele andere trouwe

en respectvolle fans een top dag op de release! :D

De leaks worden steeds heftiger en minder aangekondigd, met streams en gameplay van missie(s). Het zal tegen de release alleen maar erger worden, omdat steeds meer mensen het spel in hun bezit zullen krijgen.

Het wordt tijd om bij bepaalde bronnen weg te blijven, wat ik iedereen aanraad. Het zal lastig worden om de verleiding te weerstaand, maar beter voor je eigen ervaring straks in het spel. gtaforums.com ontploft gewoon! Niet normaal hoe snel daar alles gaat.

EDIT: 100 replies per minuut daar. Zulke commotie heb ik sinds de server problemen bij de lancering van Diablo3 niet meegemaakt.

Bewerkt: door bboysoy

De leaks worden steeds heftiger en minder aangekondigd, met streams en gameplay van missie(s). Het zal tegen de release alleen maar erger worden, omdat steeds meer mensen het spel in hun bezit zullen krijgen.

Het wordt tijd om bij bepaalde bronnen weg te blijven, wat ik iedereen aanraad. Het zal lastig worden om de verleiding te weerstaand, maar beter voor je eigen ervaring straks in het spel. gtaforums.com ontploft gewoon! Niet normaal hoe snel daar alles gaat.

Tja, maar helaas is het voor sommigen heel erg moeilijk om bij zulke sites vandaan te blijven. :puh:

Echter heb je natuurlijk wel een goed punt. Want ik heb op GTAForums.com al van die topics gezien waarin fans hun teleurstelling in GTA V uitten om iets heel kleins (bijvoorbeeld dat de besturing er in de gelekte video's niet uit ziet), maar uiteindelijk gaat het om de spelervaring. Een filmpje zegt veel minder dan ervaring. Dus ik zou dan ook zeggen: wacht tot je de game zelf binnen hebt en onderdeel dan pas. Sowieso klagen om iets kleins is natuurlijk onnodig.

Zo heb ik zelf al wel dingetjes gezien die ik wat minder vind, maar uiteindelijk compenseert zich dat ruim (en da's nog erg zacht uitgedrukt). Grand Theft Auto V ziet er top uit en gaat ons de komende jaren weer volop voorzien van plezier. Iemand die zich hier niet in kan vinden? Mag toch hopen dat iedereen het met me eens is dat GTA V er top uitziet. :$

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...