bboysoy Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Ik heb met geen enkele GTA slechte ervaringen gehad, alleen maar lol en een goed verhaal. Ik twijfel niet aan GTA5. Dus ja, volledig met je eens. De teller staat bijna op 3 dagen en x aantal uren! Bewerkt: 12 september 2013 door bboysoy Reageren
Rutger. Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Spijtig dat het gelekt is, maar het is gewoon verdomd lastig om alles geheim te houden. Het overkomt elk groot bedrijf (Apple met de iPhone 5C en 5S die al perfect bekend waren vóór de aankondiging). Ik vrees dat ik dit forum niet meer moet gaan lezen totdat GTA V voor de PC uitkomt Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb zelf de vehicle list bekeken. Maar die gameplay en wapens niet. Ga ik ook niet aam beginnen. Het is toch nog maar drie dagen Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Niet gekeken. Ik laat me graag verrassen! Spijtig dat het gelekt is, maar het is gewoon verdomd lastig om alles geheim te houden. Het overkomt elk groot bedrijf (Apple met de iPhone 5C en 5S die al perfect bekend waren vóór de aankondiging). Ik vrees dat ik dit forum niet meer moet gaan lezen totdat GTA V voor de PC uitkomt Dat zal erg lastig worden, denk ik. Succes in ieder geval! >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. Daarnaast het verzoek om niet je berichten schuingedrukt te plaatsen <<< Reageren
harry1985 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik baal er niet van zo gekke veel aan gameplay zelf is er niet gelekt vind ik. Tenminste genoeg om lekker alles zelf te ontdekken en te ervaren. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik vind het goed dat youtube de beelden verwijderd maar veel zin heeft het volgens mij niet Reageren
Ak47 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 het is dweilen met de sluizen open, heeft niet veel zin. Reageren
Entiendo Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Haha, ik heb al heel veel uren aan livestreams gezien. Kan niet wachten tot ik het zelf kan spelen. Want kijken naar iemand is best frustrerend, vooral als ze in mijn ogen nutteloze dingen doen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 En daarom kijk ik ook geen livestreams. Dan krijg ik nog meer zin en ik wil toch alles zelf ontdekken. Reageren
101bas Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Mensen die de gameplay niet willen zien die moeten hem niet kijken... Waarom zou je het jammer vinden? Ik persoonlijk heb het wel gekeken en ik kan nou niet zeggen dat ik al genoeg heb gezien... Er is wel een hoop gelekt natuurlijk maar je moet deze game echt zelf ervaren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.