GTAKevin023 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Hoi, Wat denk je? Zou Trevor ook zijn aardige, goede en emotionele kanten hebben? Of blijft het gewoon een enge, boze, moordende, emotioneel loze, gekke maar grappige gek die gewoon echt niet goed in z'n hoofd is? Wat denken jullie? Gr GTAKevin023. Reageren
Redwhite Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Ieder mens heeft goede, aardige en emotionele kanten. Maar ik denk dat Trevor in het verhaal niet echt emotioneel wordt, wel denk ik dat er misschien een aardige kant in hem naar boven komt als hij met Michael en Franklin is. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Aardig denk ik niet, emotioneel is iets anders. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Mwah aangezien jij Trevor 90% van de tijd (afgezien van de cutscenes) bestuurt. Kun je zelf wel bepalen of Trevor een goed of slecht persoon is. Als je random killing sprees organiseert ben je niet echt goed. Reageren
Cubacrew Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Knettergek is die maar jij belsist dan nog altijd zelf of je voorbeeld jezelf gedraagt als je hem speelt of niet, ik zou gewoon zot gaan met die gast Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 het lijkt me eigenlijk wel leuk om midden in het verhaal te zien dat er iets emotioneels met hem gebeurd, dat je iets over zijn verleden te weten komt en dat hij dan behoorlijk emotioneel word ofzo. en ook dat je een beetje kunt kiezen wat voor persoon hij word alá john marston ( RDR ) achtig. Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Wat denk je? Zou Trevor ook zijn aardige, goede en emotionele kanten hebben? Nope. Of blijft het gewoon een enge, boze, moordende, emotioneel loze, gekke maar grappige gek die gewoon echt niet goed in z'n hoofd is? Yep! Reageren
WilsKracht Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 iedereen heeft emoties boos zijn is ook een emotie dus ook trevor heeft emoties Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 [iK HEB HET VAN IGN DUS IK HOOP DAT HET GEEN SPOILER IS] Trevor heeft ook beeldjes, die voor hem emotionele waarde hebben, want als 1 of andere gang ze kapot maakt, wil hij vraak! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2013 iedereen heeft emoties boos zijn is ook een emotie dus ook trevor heeft emoties Jij weet wel wat ik bedoel. Ik heb het over verdrietig zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.