JaaaaGTA Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik heb een xbox met 256 mb, niks dus. Ik moet dus m'n opslagcapaciteit vergroten. Nu heb ik dus een vraag: Is het het beste om een USB stick van 32 GB te kopen of een harddrive van XBOX van 60GB? Of zit hier helemaal geen verschil in? ~ JaaaaGTA Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Een usb stickje van 32 is niet zo duur en gaat wel even mee. Ook handig om mee te nemen naar vrienden ofzo als je je profiel wil gebruiken op een andere Xbox 360. Ik heb mezelf ook eentje aangeschaf. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je slechts 16 GB van de 32 kan gebruiken voor je Xbox. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Een USB stick is vreselijk langzaam ivm een HDD. Dus ik zou voor een HDD gaan. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Voor een HDD ben je al snel 50 euro of meer kwijt als ik zo even kijk... Ik heb twee weken geleden een USB van 32GB gekocht bij de Aldi voor 9 euro (o.i.d.) waar ik hartstikke tevreden mee ben. Hierboven staat dat slechts 16GB ook daadwerkelijk gebruikt kan worden maar voor zover ik weet is dat onzin: bij mij staat aangegeven dat ik zo'n 28GB kan gebruiken. Moet dus ruim voldoende zijn! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Maar als je constant van de USB stick wilt lezen ga je merken dat het spel of gaat laggen of de laadtijden astronomisch lang worden. Als je enige performance wilt, ga voor een HDD Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Je kan hier altijd eens even kijken http://support.xbox.com/nl-BE/xbox-360/accessories/storage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.