jaimy1 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Hey ik krijg GTA V vrijdag al maar weet niet of ik hem dan al mag spelen omdat iemand al een ban heeft gekregen zou ik dan offline moeten spelen of niet? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Lijkt me niet dat je verbannen wordt als je de game eerder krijgt, want dat zou de fout van de bezorgingsdienst zijn. En dus niet van jou. Ik zou me er dus geen zorgen over maken. Als het toch gebeurt, dan kun je natuurlijk contact opnemen met de Xbox/PlayStation Helpdesk óf Rockstar Games. Maar nogmaals, ik verwacht niet dat dit zal gebeuren. Er zijn inmiddels al wat mensen die over GTA V beschikken en heb nog niets gehoord van een ban. Reageren
Cubacrew Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Zet gewoon niks online van gameplay zou ik zeggen Het lekken van de beelden is alleszins niet zonder gevolgen gebleven. Een van de Vines toonde namelijk zijn gamertag en inmiddels is hij dan ook van Xbox Live verbannen. Vermoedelijk probeert Rockstar ook om de Vines offline te halen. Bewerkt: 13 september 2013 door Joriz Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Waar kan ik hem eerder krijgen? Reageren
Cubacrew Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Er was sprake dat je als je GTAV via de PSN koopt je het al kunt downloaden maar nog niet kunt spelen zodat je niet meer moet wachten met de download op de 17de, maar Sony had een fout gemaakt zodat je het wel degelijk al kunt spelen, dit hebben ze al gerepareerd maar is wel een grote blunder, sommige winkels verkopen het blijkbaar al maar vraag mij niet de welke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.