dmendelange Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Goedemiddag, Ik heb mijn preorder bij wehkamp staan. Iemand ervaring met pre orders bij hen? Ik vrees dat ik tot op zn vroegst woensdag moet wachten Reageren
GTAfame Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Goedemiddag, Ik heb mijn preorder bij wehkamp staan. Iemand ervaring met pre orders bij hen? Ik vrees dat ik tot op zn vroegst woensdag moet wachten Helaas geen ervaring mee! Maar ik zou zeggen lekker terug sturen als die komt en eerder in de winkel halen tenzij je natuurlijk een special edition hebt besteld.. Reageren
GTA013 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Pre-orders bij Wehkamp kwamen bij mij altijd op de dag van de release. Komt met de post of met Selektvracht. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb mijn pre-order op Bol.com gezet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Goedemiddag, Ik heb mijn preorder bij wehkamp staan. Iemand ervaring met pre orders bij hen? Ik vrees dat ik tot op zn vroegst woensdag moet wachten Wehkamp is een van de betere webwinkels, maak je niet druk. Top service hebben ze. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 (bewerkt) Ik heb hem ook bij Wehkamp vandaan. 2 keer gevraagd en mij is verzekerd dat die op 17 sep in huis is. (spijtig genoeg zit ik dan met school in de Ardennen ; dus ik kan hem woensdag avond pas spelen ) Bewerkt: 13 september 2013 door tommie59 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Wehkamp en bol.com, allebei goede ervaring bij. Top internet websites, echt waar. Reageren
blackops Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Pre-orders bij Wehkamp kwamen bij mij altijd op de dag van de release. Komt met de post of met Selektvracht. Ook ooit eerder als een uitgever het vervroegd uitgaf omdat iedereen het verkocht? Reageren
GTA013 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Pre-orders bij Wehkamp kwamen bij mij altijd op de dag van de release. Komt met de post of met Selektvracht. Ook ooit eerder als een uitgever het vervroegd uitgaf omdat iedereen het verkocht? IK heb het überhaupt nog nooit meegemaakt dat een spel vervroegd werd uitgegeven. En Rockstar gaat dat ook echt niet doen. Reageren
blackops Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Pre-orders bij Wehkamp kwamen bij mij altijd op de dag van de release. Komt met de post of met Selektvracht. Ook ooit eerder als een uitgever het vervroegd uitgaf omdat iedereen het verkocht? IK heb het überhaupt nog nooit meegemaakt dat een spel vervroegd werd uitgegeven. En Rockstar gaat dat ook echt niet doen. Ik zo vaak, (Wel retail) Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Heb hem bij de neckerman besteld Iemand ervaring mee? Heb hem toch maar wij de wehkamp besteld Bewerkt: 14 september 2013 door Msigamer08 Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik bestel games en andere dingen vaak op Bol.com! Tot op heden zijn mijn spullen altijd netjes optijd geleverd! Met GTA V verwacht ik dit uiteraard ook. Reageren
dmendelange Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Mijn bestelling lijkt verdwenen, althans kan er niks meer over vinden op de wehkamp site. Vanmiddag stond er nog dat de game morgen tussen 2 en 6 bezorgd zou worden. Is dit bij meer mensen het geval? Dank! Reageren
Peed Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Mijn bestelling lijkt verdwenen, althans kan er niks meer over vinden op de wehkamp site. Vanmiddag stond er nog dat de game morgen tussen 2 en 6 bezorgd zou worden. Is dit bij meer mensen het geval? Dank! Klopt man, dit probleem heb ik ook! Inmiddels een email verstuurd naar wehkamp.nl. Toeval dat het bij ons beide zo is, lijkt me dus gewoon een foutje. Reageren
dmendelange Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Iemand hem al binnen via wehkamp? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.