Jump to content

Er bestaan Livestreams van GTA5

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen spelen nu al GTA5 en hebben Livestreams.

Ik kon het niet laten en ben nu al de hele ochtend de livestream aan het volgen alsof ik een film bekijk.

De persoon is bezig met missies.

Dit is geen spoiler neem ik aan, gezien ik geen livestreams heb geplaatst?

Nog anderen die ook aan het kijken zijn?

Geplaatst:

Ik ben mezelf aan het onthouden van zulke praktijken. Ik wil de game zelf ervaren en spelen. Denk dat 99% van het Forum zo'n instelling wel heeft.

Geplaatst:

Ik volg geen livestream, ik speel gewoon nu 'live' op mijn Xbox :D

Had gister wel naar een klein stukje van de livestream gekeken, geen missies gewoon wat freeroam moet zeggen dat dit de BESTE GAME OOIT IN DE HISTORY wordt!

Geplaatst:

Waarom zou ik gaan kijken hoe 'n ander GTA V aan het spelen is? Wat is daar de meerwaarde van? Ik wil @&$#% zelf spelen !!!

Geplaatst:

Hmm ik weet niet.. Ik heb zelf al een aantal hele kleine stukjes van de game gezien, maar echt full-blown livestreams vind ik echt zonde, dat ga ik niet doen..

Geplaatst:

op een ander forum worden heel veel links gegeven naar streams, Maar heb er geen eentje aangeklikt. ook geen zin om te kijken, wil alles zelf ontdekken. Zou toch balen zijn als je al weet hoe de wereld eruitziet en waar je heen moet voordat je het spel hebt gespeeld. :/

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, kijk

is een Livestream!

Wie trapte erin? :7

Natuurlijk is dat geen echte link..

>>> Door Jesperkaj: Niet grappig.<<<

Ja ik moest hem al verklappen voordat iemand kon klikken, want er waren er anders vast bij die dachten dat het een echte was :( , Rick Rollen gaat niet meer zo easy als bij GTA IV :(

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Tja, de game is gelekt als een torrent en mensen met een 'jailbroken' xbox360 kunnen hem gewoon spelen.... Zucht.... Alweer Xbox, net als met GTA4

Geplaatst:

ik ga niet kijken hoe een ander speelt erger me dan toch aan alle dingen die ze missen of verkeerd doen

ik w8 nog fftjes probeer mezelf bezig te houden met stomme huishoudelijke klusjes

maandag overdag slapen en dan de hele nacht lekker spelen

Geplaatst:

Voor de mensen die het graag willen zien, tik gewoon op youtube GTA V in en zet het filter op vandaag. zeeën aan filmpjes van vliegtuigen, het schademodel en stripclubs

Geplaatst:

op youtube stroomt het vol met video's van mensen die hem al hebben gekocht off illigaal gedownload... Winkels die dat doen moeten ze eigenlijk een boete geven! Life stream kan ik niet vinden worden verwijderd uit google resultaten.

Geplaatst:
>>> Door .Timothy: Laat het duidelijk zijn dat we de beelden niet via ons forum willen verspreiden, dus ook niet via PB. Ik heb de betreffende berichten verwijderd, de volgende persoon kan op een officiële waarschuwing rekenen. Dit topic laat ik vooralsnog open, maar discussies over de inhoud zijn niet toegestaan. <<<
Geplaatst:

Hoe komen winkels aan die game dan? En wat is dan een release? Want bijna iedereen heeft de game al...

Bijna iedereen speelt de torrent. Illegale versie dus. Beetje jammer. Het spel vroeg krijgen is 1, maar het spel gratis downloaden en spelen is compleet respectloos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...