AOSY86 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Hoe komen winkels aan die game dan? En wat is dan een release? Want bijna iedereen heeft de game al... Bijna iedereen speelt de torrent. Illegale versie dus. Beetje jammer. Het spel vroeg krijgen is 1, maar het spel gratis downloaden en spelen is compleet respectloos. Agree, die mensen werken al jaren voor dit spel en mensen downloaden het spel zonder schaamte (en deze dudes hebben zeker genoeg geld voor een game). Reageren
Ak47 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik ben een leek op torrent-gebied, dus ik vraag het maar even. Hoe komt die torrent überhaupt online? Denk niet dat medewerkers van Rockstar hun eigen werk gaan lekken... Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 linkje?? >>> Door .Timothy: Het delen van links is niet toegestaan, dus we gaan daar ook niet om vragen.<<< Reageren
bboysoy Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ik ben een leek op torrent-gebied, dus ik vraag het maar even. Hoe komt die torrent überhaupt online? Denk niet dat medewerkers van Rockstar hun eigen werk gaan lekken... Als iemand een echt exemplaar heeft, kan hij de gegevens die op de discs staan gewoon uploaden. Mensen downloaden deze kopieën en kunnen op een aangepaste (in dit geval) xbox het spel spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.